Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 300 viestiä  (Luettu 2461 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #210 : 26.01.08 - klo:18:56 »

Vielä tuosta ulkopuolisuuden tunteesta. Itsellänikin on joskus sellainen tunne, että on täysin ulkopuolinen, kun laittaa jonkin viestin, eikä kukaan kommentoi sitä millään tavalla. Silloin menen vaan itseeni ja mietin, että kommentoinko itse kaikkiin viesteihin, ja vastaus on, että en, koska joskus on vaan sillä päällä, että haluaa pelkästään lueskella rauhassa. Toisinaan on sitten taas sillä päällä, että jatkuvasti pitää sanoa jotain. Useimmiten ihan sitä höpönlöpöä  :-)) . Ihmisillä vaan on niin erilaisia päiviä. Joskus ollaan hiljaisia ja joskus taas puheliaampia.  [:-)] Sitten kun huomaa, että viestini on huomattu, niin tuntuu taas siltä että "hei, minähän kuulun tuohon porukkaan"  [:-)].
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #211 : 26.01.08 - klo:19:00 »

Joskus on vaan niin kertakaikkisen apaattinen olo, ettei jaksa kirjoitella, vaikka lukeekin!

Musta on hienoa, kun meillä on mm Hippiäinen ja Deb ja muitakin, jotka lukevat päivän ketjun ajatuksella ja kommentoivat toisten päivän tapahtumia  [:30]

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #212 : 26.01.08 - klo:19:09 »

Jos ja kun vähemmän tai harvemmin kirjoittaa tulee vähän ulkopuolinen olo.  Sitten välillä saa kirjoittaa lukuisia viestejä, ennenkuin joku jotenkin vastaa omaan kirjoitukseen. Mutta arvelen sen olevan niin, että jos ei itsellä ole paljon sanottavaa, niin ei toisillakaan ole siihen paljoa sanottavaa. 
Mutta mun mielestä tää foorumi toimii hyvin tälleen.  Asiaketjut löytyvät nopeasti ja helposti ja höpönlöpöjutut ovat hauskoja. [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #213 : 26.01.08 - klo:19:10 »

Minulla on vielä niin huono muisti, että vaikka siinä lukiessani miettisin, että tuohon kommentoin, ja tuohon, niin kun olen muutaman sivun lukenut, en enää muista, mihin kaikkiin piti kommentoida  [:-I] :-)). Sitten vaan jättää kommentoimatta, ettei kenellekään tule paha mieli, kun olen jättänyt hänen juttunsa huomioimatta.
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #214 : 26.01.08 - klo:19:11 »

Millään ei ehdi päivän kaikkia viestejä valitettavasti lukemaan, eikä niitä tule juurikaan
hirmuisesti kommentoitua vaikka lukisikin. Ei vaan tahdo aika riittää mihinkään. Nytkin
PITÄISI lukea tuota hitsin tenttikirjaa, mutta kun se on englanniksi ja paljon tulee ihan vieraita
sanoja niin eipä juuri innosta. Kaatuukohan  mun opintoni nyt sitten tähän tenttiin kun
en jaksa sanakirjan kanssa kahlata tuota kirjaa läpi?  [:-I] [:´((]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #215 : 26.01.08 - klo:19:14 »

Nytkin
PITÄISI lukea tuota hitsin tenttikirjaa, mutta kun se on englanniksi ja paljon tulee ihan vieraita
sanoja niin eipä juuri innosta. Kaatuukohan  mun opintoni nyt sitten tähän tenttiin kun
en jaksa sanakirjan kanssa kahlata tuota kirjaa läpi?  [:-I] [:´((]

Jos vaikka lähettäisit tenttikirjan pönttökaverillemme Jaskalle ja pyytäisit sitä sitten kertomaan sieltä pääkohdat ja tärkeimmät asiat?  [;-)]

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #216 : 26.01.08 - klo:19:16 »

Kiitos Kaija  [:30]    Onhan se kivaa aina lueskella pönttöystävien päivän tapahtumia, vaikka moni moni asia jääkin kommentoimatta  [:-(]
sitä vaan on luonteeltaan sellainen ja tottunut aina jotakin ystäville sanomaan, vaikka vaan ilmoittelemaan, että pian lähden saunaan :-)) :-))

Mutta, onhan se kuitenkin aika vaikeaa kaikkiin keskusteluihin näin "uutena" pönttöläisenä osallistua tai kommentoida, kun ei aina tiedä minkälainen henkilö nimimerkin takan on, ettei vain loukkaisi kirjoituksellaan ketään henkilöä ....
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #217 : 26.01.08 - klo:19:21 »

Nytkin
PITÄISI lukea tuota hitsin tenttikirjaa, mutta kun se on englanniksi ja paljon tulee ihan vieraita
sanoja niin eipä juuri innosta. Kaatuukohan  mun opintoni nyt sitten tähän tenttiin kun
en jaksa sanakirjan kanssa kahlata tuota kirjaa läpi?  [:-I] [:´((]

Jos vaikka lähettäisit tenttikirjan pönttökaverillemme Jaskalle ja pyytäisit sitä sitten kertomaan sieltä pääkohdat ja tärkeimmät asiat?  [;-)]

Loistava idea, Jaska huhuu, täältä olisi tulossa kirja "Tourism Marketing, A Collaborative Approach"
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #218 : 26.01.08 - klo:19:22 »

"uutena" pönttöläisenä

Uudeksi pönttöläiseksi sulla on kyllä jo ihan konkarin otteet ja mukava viestisaldo!  [:-)]

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #219 : 26.01.08 - klo:19:23 »


Pänkäpäältä odotetaan tietoa ja kuvaa siitä kun ovi on paikoillaan saavat sitten Taavi ja Leevi enemmin haastetta että pääsevät postia lukemaan  :-)) :-))

Ei taida ovi tuolta eteisen nurkasta itsekseen paikalleen hypätä, eli kuvia saa odotella....
- Lähtee katsomaan vuokra-aviomiesten yhteystietoja -  [:-I]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #220 : 26.01.08 - klo:19:24 »

"uutena" pönttöläisenä

Uudeksi pönttöläiseksi sulla on kyllä jo ihan konkarin otteet ja mukava viestisaldo!  [:-)]

höpöhöpö  :-)) :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #221 : 26.01.08 - klo:19:25 »

"uutena" pönttöläisenä

Uudeksi pönttöläiseksi sulla on kyllä jo ihan konkarin otteet ja mukava viestisaldo!  [:-)]

höpöhöpö  :-)) :-))

 [:-)]

Pitääkin ihan kysyä, että miten fiilikset tähän kirjoitteluun muuttuivat, vai muuttuivatko mitenkään, kun tapasit porukoita Säkylässä?

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #222 : 26.01.08 - klo:19:39 »

Nyt täytyy sanoa (kirjoittaa) että tämä ketju kiinnostaa minua kovasti.
Olen tähän nyt joitakin ihan sisimpiä tuntojani laittanut.
En tiedä onko viestejäni osattu lukea oikein.
Mitään pahaa en ole kenellekään tarkoittanut.
Pohtinut vaan.

Jokin aika sitten olin avaamassa ketjua juuri tuosta ulkopuolisuuden tunteesta.
Mutta ajatelkaapas en uskaltanut.
Ja tässäkin sen näkee että tämä on aika arka aihe.
Miksihän?

Myöskin olen miettinyt MIKSI luen innolla esim.Kaijan ja Pasin kirjoittamaa matkaketjua,
sitten jonkun muun jää vähemmälle huomiolle.
Olisiko syy että he kirjoittavat niin välittömästi ja että olen heidät tavannut useita
kertoja jo.

Mutta sekään ei ole ainoa syy.
MIKSI Sus'in ketjuja luetaan myöskin hyvin innokkaasti  [:-I]
Vain muutama pönttöläinen on hänet livenä tavannut.
MUTTA, hän kirjoittaa aivan erityisellä tavalla.
Hänen hassun ihanat ketjunsa ovat spontaaneita ja mukaansatempaavia.

Siis, tällainen hieman liikaa jalatmaassa raahustava, ei välttämättä osaa
temmata mukaansa samalla lailla  :-))


Ja sitten, kyllä täällä on monia jotka ihanasti vastaavat useimpiin viesteihin.
Tuo Jarmo vaan on ihan toppen  :-)) ja nyt tuli Henrikin mieleen.
Hienokäytöksinen nuorimies  [:5]

Sen vaan tosiaan haluan vielä esiintuoda etten tosiaan mitään riitaa halua.
En itseni enkä kenenkään muunkaan välille.
 
Live in peace  together   [:1]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #223 : 26.01.08 - klo:19:43 »

Da :-))
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 900
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #224 : 26.01.08 - klo:19:45 »

Rohkeasti vaan mukaan aina jos mahdollista kun on pönttötapaamisia, varmasti jos en olisi pönttötapaamisissa mukana ollut, niin oma viestimääräkin olisi takuulla paaaaljoooon pienempi
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.288 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.