Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 300 viestiä  (Luettu 2447 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #225 : 26.01.08 - klo:19:51 »

Mua ei ole kukaan muu nähnyt kuin Punis, ei ole niin nökönuukaa miten minut noteerataan, kunhan kuvat katsotaan  [:-P] :-)) enhän itsekään vastaile kaikille, luen vain, mutta kuvat kyllä katson  [:-DD] [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #226 : 26.01.08 - klo:19:53 »

Mua ei ole kukaan muu nähnyt kuin Punis, ei ole niin nökönuukaa miten minut noteerataan, kunhan kuvat katsotaan  [:-P] :-)) enhän itsekään vastaile kaikille, luen vain, mutta kuvat kyllä katson  [:-DD] [:-)]

No Punikselta on kyllä kysytty sun tuntomerkit ja muut tärkeät tiedot!  :-))

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 900
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #227 : 26.01.08 - klo:19:54 »

Ja onhan Marlelta näkynyt huuliharppukuvia joten tuntomerkit melko selvät  [:-P] [:-P]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #228 : 26.01.08 - klo:19:57 »

Mä olen varmaan kyllästymiseen asti kertonut, ettei pöntölle "sisään pääseminen" ollut helppoa mullekaan. Toukokuussa tulee varmaan 4 vuotta täyteen?
Alkuun tietty jännitti ja kirjoitin töksähdellen eikä kukaan noteerannut mun viestejä. Vaikka kirjoittelin pihalinnuista!  [:´((]
Kyllä se vaatii aika pitkällistä yrittämistä ennen kuin sain ääneni kuuluviin! Sen jälkeen on ollut paljon rennompaa kirjoitella niitä näitä.
 
Pasia pitää kiittää siitä, että lähdettiin mukaan ensimmäiseen Pönttötapaaamiseen Hömiksen luokse. Mä en olisi kehdannut, mutta Pasi sanoi, että tottakai me mennään. Siitä tulee huhtikuussa 3 vuotta  [:-)]

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #229 : 26.01.08 - klo:19:58 »

Mua ei ole kukaan muu nähnyt kuin Punis, ei ole niin nökönuukaa miten minut noteerataan, kunhan kuvat katsotaan  [:-P] :-)) enhän itsekään vastaile kaikille, luen vain, mutta kuvat kyllä katson  [:-DD] [:-)]

No Punikselta on kyllä kysytty sun tuntomerkit ja muut tärkeät tiedot!  :-))

kuten pituus ja paino [8-)] :-))
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #230 : 26.01.08 - klo:19:59 »

Ja onhan Marlelta näkynyt huuliharppukuvia joten tuntomerkit melko selvät  [:-P] [:-P]

Kelpais oikeus-saliinkin tunnistukseen :-))
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 900
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #231 : 26.01.08 - klo:20:17 »

"Helppo" olisi tunnistaa huuliharppua soittava pyöräilijä jolla kamerakin mukana  [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #232 : 26.01.08 - klo:20:29 »

Okei, värkkään telineen harpulle ja sitten kesäisin soittelen ja pyöräilen lätsä päässä ja kaikki kansa huutaa:
Hei tuolla soittaa Char....eiku siis Marleeee...hei tuolta tulee lätäs-marle :-))
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 900
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #233 : 26.01.08 - klo:20:30 »

 [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #234 : 26.01.08 - klo:20:35 »

Tosiaan, kolme vuotta tulee jo kuluneeksi ensimmäisestä virallisesta kokoontumisesta. Aivan ensimmäiseksi ehkä pitäisi lukea se Puotilan joutsenten juttu, mutta ehkä ensimmäinen virallinen oli silloin meillä.
Huh, kyllä jännitti!
Taisi Kaija olla ensimmäinen, jonka minä näin. Kun Kaija kävi tuomassa meille jotain suuhunpantavaa ennen juhlia. Ja ensimmäinen tulija niihin kutsuihin olikin sitten Jarmo! [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #235 : 26.01.08 - klo:21:16 »

"Hei, tuolta tulee lätäsMarle"
Sori, oli niin hassunhauska sana  :-)) :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #236 : 26.01.08 - klo:21:17 »

Tosiaan, kolme vuotta tulee jo kuluneeksi ensimmäisestä virallisesta kokoontumisesta. Aivan ensimmäiseksi ehkä pitäisi lukea se Puotilan joutsenten juttu, mutta ehkä ensimmäinen virallinen oli silloin meillä.
Huh, kyllä jännitti!
Taisi Kaija olla ensimmäinen, jonka minä näin. Kun Kaija kävi tuomassa meille jotain suuhunpantavaa ennen juhlia. Ja ensimmäinen tulija niihin kutsuihin olikin sitten Jarmo! [:-)]

Jestas, miten silloin jännitti!  :-O
Tuntia ennen lähtöä alkoi ihan oikeasti kädet täristä...

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #237 : 26.01.08 - klo:21:29 »

Ja sitten jokaisen tulijan piti arvata, kuka kukin on.
Muistan ikuisesti, kun Pääpönttölän väki sitten soitti ovikelloa. Menin avaamaan ja - ja - ja
mutta ei ollutkaan kovin vaikea arvata, mistä porukasta oli kysymys. Kun oli noita pieniä pönttöläisiä silloin kolme ja kaksi isompaa. Het arvasin, kenestä oli kysymys!
Muiden kohdalla taisi olla hiukka vaikeampaakin. Tosi pieleen olin kuvitellut esimerkiksi Riston ja Kukkasen! Mielikuvissani olin vaan heidät aivan toisenlaisiksi ajatellut.  Ja monen muunkin - eikö sitten itsellä ole hajuakaan ihmistuntemuksesta. Mutta niinhän usein käy myös kun lukee ensin kirjan ja sitten katsoo elokuvan. Aivan toisenlaiset ovat omat kuvitelmat kirjan henkilöistä!
Ullunkin kohdalla erehdyin niin huimasti, että en ole vieläkään uskaltanut kertoa... [:-DD]
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #238 : 26.01.08 - klo:21:58 »

Mutta Hömis, eikös se oma mielikuva ainakin kirjoissa ole se paras.
Tässä pöttöläistapauksessa en uskalla mennä veikkailemaan  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 300 viestiä
« Vastaus #239 : 26.01.08 - klo:22:45 »


Muiden kohdalla taisi olla hiukka vaikeampaakin. Tosi pieleen olin kuvitellut esimerkiksi Riston ja Kukkasen! Mielikuvissani olin vaan heidät aivan toisenlaisiksi ajatellut.  Ja monen muunkin - eikö sitten itsellä ole hajuakaan ihmistuntemuksesta. Mutta niinhän usein käy myös kun lukee ensin kirjan ja sitten katsoo elokuvan. Aivan toisenlaiset ovat omat kuvitelmat kirjan henkilöistä!
Ullunkin kohdalla erehdyin niin huimasti, että en ole vieläkään uskaltanut kertoa... [:-DD]

Olitko säkin kuvitellut "Pönttölän äidin" papiljotti-kiharaiseksi tädiksi? Mulle ainakin se nuori, tummatukkainen tyttö oli yllätys!  :-))
 

Sivu luotiin 0.372 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.