Jee, kauppareissu hoidettu ja nyt saa ottaa rennosti. Pasi on vielä töissä, eli hetki aikaa pönttöillä ihan rauhassa!
Huomenna tarkoitus paistaa pippuripihviä ja töistä lähtiessä laitoin Tainalle tekstarin, että mikä vuoro huomenna. Vastaus tuli vasta kauppaan "hiittivuoro". Sitten kysyin, tuleeko pippuripihville ja pyysin nopeaa vastausta, koska mun piti saada heti tietää, montako pihviä ostan...
Vastaus tuli vasta, kun olin jo kotona
Taina saakin nyt sitten arvuutella, että montako pihviä ostin!
Noi meidän pihalinnut on raivostuttavan pilalle hemmoteltuja. Vt linnunruokkija oli meidän reissun aikana laittanut toiseen pähkinäautomaattiin julmetun kallista "Nokittavaksi"-siemenseosta, jonka nuo rontit tiaiset ovat nyt huiskineet ansarin alle
Kuorittua auringonkukkaa olisi vielä jäljellä ja olenkin odottanut, että söisivät sitä. Muutamana aamupäivänä olen seurannut, kun käyvät kurkkaamassa, onko pähkinää, ja lentävät sitten pois. No, huomenna pitää varmaan siivota sotkut ja sitten laitan vasta pähkinää tarjolle!
Mutta nyt on sitten pari kuukautta roikkunut talitanko alkanut huveta; hyvä juttu!