Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 25.1.  (Luettu 1726 kertaa)

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 901
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Perjantai 25.1.
« Vastaus #75 : 25.01.08 - klo:19:35 »

Tulikos kuvaa Hoporatsukosta  [:-)]

0,5 plussaa ulkona
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Perjantai 25.1.
« Vastaus #76 : 25.01.08 - klo:19:39 »

Tulikos kuvaa Hoporatsukosta  [:-)]


Ei tullut kuvaa, otetaan joskus toiste  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai 25.1.
« Vastaus #77 : 25.01.08 - klo:19:39 »

Sus tekeekin oikein herkkumakaronia, mutta minua himotti vaan pelkkä makaroni. Nyt ei enää himota  [:-)]

Menin laittaan keittoveden kiehumaan. Alko tekeen mieli spagettia.  :-)) Juu noilla mausteilla yleensä teen. Nyt on jopa sitä parmesania. Jauheliha ois jo luxusta. :-))
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Perjantai 25.1.
« Vastaus #78 : 25.01.08 - klo:19:44 »

Meillä aterioitu jo tuossa viiden jälkeen ja äsken söin kolme rivia tummaa suklaata, njam.
Kohta onkin iltapalan vuoro. [:-)]

Mittarissa nyt -2,9 ja sisällä +22,1 astetta. [;-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 25.1.
« Vastaus #79 : 25.01.08 - klo:20:00 »


Kävin tänään ensimmäistä kertaa Hopon selässä istumassa! Ihan vaan tallinkäytävällä, toinen kaveri
piti riimusta kiinni ja toinen auttoi mut selkään. Vähän tuo pyöritteli korviaan hämmentyneenä,
mutta siinä kaikki. Hetken istuskelin selässä ja palkitsin sen jälkeen leivällä.  [:-)]
Kestikö Hopon selkä?  [:-I]

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 626
Vs: Perjantai 25.1.
« Vastaus #80 : 25.01.08 - klo:20:05 »

Sus tekeekin oikein herkkumakaronia, mutta minua himotti vaan pelkkä makaroni. Nyt ei enää himota  [:-)]

Menin laittaan keittoveden kiehumaan. Alko tekeen mieli spagettia.  :-)) Juu noilla mausteilla yleensä teen. Nyt on jopa sitä parmesania. Jauheliha ois jo luxusta. :-))


Joo, ja jos joskus menee jotain pieleen, niin tuota minun ohjettani saa ihan vapaasti käyttää. :-))
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 901
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Perjantai 25.1.
« Vastaus #81 : 25.01.08 - klo:20:16 »

hidasta taas kaikki... [:-(]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Perjantai 25.1.
« Vastaus #82 : 25.01.08 - klo:20:20 »


Kävin tänään ensimmäistä kertaa Hopon selässä istumassa! Ihan vaan tallinkäytävällä, toinen kaveri
piti riimusta kiinni ja toinen auttoi mut selkään. Vähän tuo pyöritteli korviaan hämmentyneenä,
mutta siinä kaikki. Hetken istuskelin selässä ja palkitsin sen jälkeen leivällä.  [:-)]
Kestikö Hopon selkä?  [:-I]

Kyllä se ihan käveli omin jaloin karsinaan sen jälkeen ja jäi sinne syömään ihan terveen näköisenä.....
Häpeä!

Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 901
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Perjantai 25.1.
« Vastaus #83 : 25.01.08 - klo:20:28 »

Hopon selkä kestää varmaan paremmin kuin kian jouset ja ekologisempi kulkupelikin Hopo on  [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 25.1.
« Vastaus #84 : 25.01.08 - klo:20:31 »


Kävin tänään ensimmäistä kertaa Hopon selässä istumassa! Ihan vaan tallinkäytävällä, toinen kaveri
piti riimusta kiinni ja toinen auttoi mut selkään. Vähän tuo pyöritteli korviaan hämmentyneenä,
mutta siinä kaikki. Hetken istuskelin selässä ja palkitsin sen jälkeen leivällä.  [:-)]
Kestikö Hopon selkä?  [:-I]

Kyllä se ihan käveli omin jaloin karsinaan sen jälkeen ja jäi sinne syömään ihan terveen näköisenä.....
Häpeä!



Käskystä!
 [:17]



Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Perjantai 25.1.
« Vastaus #85 : 25.01.08 - klo:20:35 »

Koska autokoulusta on jo vierähtänyt muutama vuosi, ei kaikki tieliikennesäännöt enää
ole tuoreessa muistissa.... pitkään olen miettinyt kehällä ajaessa, saanko ajaa ns. bussikaistaa
n. 100 metriä. Eli kun menen kouluun, 3-kaistainen kehä muuttuu 2-kaistaiseksi just ennen Tampereen
motaria. Kolmas kaista menee siitä sillan yli kyllä, mutta ilmeisesti on bussikaista. Luulisin.

Sillan jälkeen vaihtuu taas kehä 3-kaistaiseksi. Koska mun pitää heti sillan jälkeen kääntyä oikealle, eli Helsingin suuntaan motarille olen aina iloisesti jatkanut sitä oikeanpuoleista bussikaistaa. Tänään siinä sitten seistä tönöttikin kaksi poliisia, jotka ystävällisesti mutta määrätietoisesti (pänkäpäisesti) huitoivat oikeaaan eli pakottivat mut kääntymään ennen siltaa Tampereen suuntaan.  [:-I]

Eiku seuraavalta rampilta pois motarilta, pieni kierros ja nokka oikeaan suuntaan eli Helsinkiin päin. Rikkooko kukaan muu lakia näin? No, olen kyllä nähnyt monen ajavan samalla lailla, ehkä siksi polliisisedät olivat meitä neuvomassa.  :-O Ketutti - ja nolotti....  [NUT] Mun logiikalla on viksumpi ajaa sitä oikeanpuoleista, kun
yrittää siitä viereiseltä heti sillan jälkeen päästä tuohon että pääsee kääntymään - se hidastaa muuta liikennetä sillä kaistalla jos vaikka en heti pääsekään haluamalleni kaistalle!
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 25.1.
« Vastaus #86 : 25.01.08 - klo:20:44 »

Koska autokoulusta on jo vierähtänyt muutama vuosi, ei kaikki tieliikennesäännöt enää
ole tuoreessa muistissa.... pitkään olen miettinyt kehällä ajaessa, saanko ajaa ns. bussikaistaa
n. 100 metriä. Eli kun menen kouluun, 3-kaistainen kehä muuttuu 2-kaistaiseksi just ennen Tampereen
motaria. Kolmas kaista menee siitä sillan yli kyllä, mutta ilmeisesti on bussikaista. Luulisin.

Sillan jälkeen vaihtuu taas kehä 3-kaistaiseksi. Koska mun pitää heti sillan jälkeen kääntyä oikealle, eli Helsingin suuntaan motarille olen aina iloisesti jatkanut sitä oikeanpuoleista bussikaistaa. Tänään siinä sitten seistä tönöttikin kaksi poliisia, jotka ystävällisesti mutta määrätietoisesti (pänkäpäisesti) huitoivat oikeaaan eli pakottivat mut kääntymään ennen siltaa Tampereen suuntaan.  [:-I]

Eiku seuraavalta rampilta pois motarilta, pieni kierros ja nokka oikeaan suuntaan eli Helsinkiin päin. Rikkooko kukaan muu lakia näin? No, olen kyllä nähnyt monen ajavan samalla lailla, ehkä siksi polliisisedät olivat meitä neuvomassa.  :-O Ketutti - ja nolotti....  [NUT] Mun logiikalla on viksumpi ajaa sitä oikeanpuoleista, kun
yrittää siitä viereiseltä heti sillan jälkeen päästä tuohon että pääsee kääntymään - se hidastaa muuta liikennetä sillä kaistalla jos vaikka en heti pääsekään haluamalleni kaistalle!

No mä ajan siitä päivittäin ja JOKA PÄIVÄ henkilöautoja vetää sitä kaistaa. Vaikka ei edes olisi kääntymässä seuraavasta rampista. Siinä on vähemmän liikennettä ja siinä pääsee muutaman auton ohi!  [:-/]
Just näiden "oikojien" takia siinä varmaan tänään on ollut poliisi. Ja jos siitä ei nää kiireiset oikoisi, ei sunkaan tarvisi murehtia, että pääsetkö vaihtamaan kaistaa sillan jälkeen.  [:-I]

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Perjantai 25.1.
« Vastaus #87 : 25.01.08 - klo:20:49 »

jospa ehtoon lämmintä hunajateekupposellista nauttimaan  [:-I]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 901
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Perjantai 25.1.
« Vastaus #88 : 25.01.08 - klo:20:53 »

Kovin tuntuu vaikealta liikenne isoilla teillä mitenköhän mahtaisi pärjätä jos hankkisi auton? toisaalta vaikka Irlannissa ajettiin "väärällä" puolella niin mukavasti pyörälläkin pärjäsi liikenneympyröissäkin  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 748
  • Lahti
Vs: Perjantai 25.1.
« Vastaus #89 : 25.01.08 - klo:20:54 »

Perjantai ehtoota teille toivottelen..pikku pakkanen on piristämässä viikonlopun aloittamista..liukasta vain meinaa
olla..kohta täytyy Veruskaa lähteä lenkittämään...tai ei täydy vaan pääsee.. :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.127 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.