Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntai 27.1.2008  (Luettu 1276 kertaa)

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 769
  • Itä-Uusimaa
Vs: Sunnuntai 27.1.2008
« Vastaus #30 : 27.01.08 - klo:11:34 »

Päivää  [:-)]
Aurinkoa ja pakkasta -4 astetta. Lintusia ei ole tänäänkään mitenkään
kauhean paljon, ainakaan näin aamusta. Toivottavasti iltapäivällä tulisivat
..... muuten vääristyy pahasti pihapinnalukemat.  [:-I] Meinaan, kun
lukuunottamatta tätä viikonloppua, lintuja on lukumääräisesti ollut melkein joka päivä
n. viisi kertaa enemmän. Airikohan ne lintuset on piilottannu  :-O [:-DD]

Aurinkoa päiväänne  [:45]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 901
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Sunnuntai 27.1.2008
« Vastaus #31 : 27.01.08 - klo:11:41 »

Lähes tuuletonta nyt täällä, aurinko vilahtelee näkyvissä ja mittarissa -1,2 jos lopultakin ulkovaatteet päälle ja liikkeelle, melkein keväiseltä näyttää
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Sunnuntai 27.1.2008
« Vastaus #32 : 27.01.08 - klo:11:49 »

Täällä vuorostaan taivas meni pilveen ja pientä tuultakin on nyt.
Mittarissa nyt -4,9 astetta.

Samoin, nyt ulkoilemaan ainakin vähäksi aikaa!    [:70]   [:59]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Jani

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 058
Vs: Sunnuntai 27.1.2008
« Vastaus #33 : 27.01.08 - klo:11:53 »

Päivää Oulusta1

Pakkasta -8 asteen verran, pilvinen tiavas..

Leppoisaa Sunnuntaita Kaikille!  [:-)] [:-)]
Kirjattu
#Jani#

Sus

  • Vieras
Vs: Sunnuntai 27.1.2008
« Vastaus #34 : 27.01.08 - klo:12:32 »

Huomentapäivää ja terveisia aamusydänkohtauksesta... [:-I]


Kissat käyttäytyi oudosti... Kirsikka istui keittiön nurkassa outo ilme naamalla... Tiitu tuli keittiöön ja tuijotti "pelästyneen näköisenä" Kirsikkaa ja alkoi sähistä... mä selitin että mitäs sä sähiset Kirsikkahan siinä vaan... aattelin onks Kirsikka kipee kun nurkassa kököttää (ei se koskaan siellä ole)...

No käväsin muutamaksi sekunniksi toisessa huoneessa, tulin takas keittiöön vain nähdäkseni kuinka Tiitu hyökkää sinne nurkkaan, juoksee kauheeta vauhtii karkuun olohuoneeseen Reiska-gerbiili suussa!!!!!! [:´((]

Minä säntään perään huutaen ja kiljuen ja siirrellen sohvaa jonka alle Tiitu meni... ilman tulosta. Juoksin keittiöön huomatakseni, että Talvikki-gerbu on karannut häkistä ja Kirsikka on keittiössä, Tiitu olkkarissa Reiska suussa. [NUT]

Olin jo ihan varma, että Reiskaa ei enää pelasteta, joten keskityin Talvikin ja Lumin pelastamiseen. No eihän niitä kiinni saa (Lumikin siis karkasi häkistä). Enkä saannu kissojakaan kiinni. Mutta huuto ja kiljuminen ja räyhääminen aiheutti sen että kaikki oli niin peloissaan ettei kissatkaan enää tehny muuta kuin juoksivat karkuun minua. Tiitukin ilmestyi yhtäkkiä keittiöön ilman Reiskaa... sain Tiitun ulos...

jne jne jne.

En jaksa koko stooria kirjoittaa. Aloin pelastamaan Talvikkia ja Lumia lattialta huomatakseni, että yhtäkkiä REISKA oli keittiössä - elossa!!! Niskavillat sekasin ja märät, mutta edes verta ei tullut. Voi sitä onnea!

Loppujenlopuksi sain kaikki kiinni ja häkkiin.

Mun kiljunta aiheutti sen, että Tiitu pelästyi niin paljon, että on pudottanu Reiskan suustaan...

 [NUT]

Mä olin unohtanut häkin yhden luukun auki... [:-I] [:´((] [:-I]
« Viimeksi muokattu: 27.01.08 - klo:13:04 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Sunnuntai 27.1.2008
« Vastaus #35 : 27.01.08 - klo:12:39 »

Huh mikä seikkailu Susilla! Tuollaista ei todella toivoisi ikinä tapahtuvan!
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Sunnuntai 27.1.2008
« Vastaus #36 : 27.01.08 - klo:12:43 »

Mä oon vieläkin ihan pelästyksissäni. Huh vaan. Gerbiilejä mulla on ollut n. 7 vuotta, läheltä piti -tilanteita on ollut kolme. Jokaisen tilanteen on pelastanut huutaminen. Kissat tosissaan pelästyvät huutamista, onneks se multa kyllä onnistuu... [:-I]
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Sunnuntai 27.1.2008
« Vastaus #37 : 27.01.08 - klo:12:45 »

Olispa saatu videolle Susin kissa-hiirileikit, mahtoi siinä olle menoa ja melskettä.  [NUT]
Onneksi kaikki selvisivät vain säikähdyksellä.  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Sunnuntai 27.1.2008
« Vastaus #38 : 27.01.08 - klo:12:45 »

Tuo huutaminen on muuten ihan totta. Meilläkin tulee kummasti järjestystä tupaan, jos oikein huudan pojille. Joskus se vaan on pakko. Sehän on poikkeava tilanne tietysti kissankin mielestä - ja "seisauttaa veret" vähäksi aikaa.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Sunnuntai 27.1.2008
« Vastaus #39 : 27.01.08 - klo:12:48 »

Se huutaminen kandee muistaa. Äitini sisäkissa pääsi kerran puikahtamaan ovesta ulos, niin hää kiljui niin kovaa kuin osasi, kissa jähmettyi kauhusta ja pelästyksestä paikoilleen ja äitee sai sen kiinni. [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 623
Vs: Sunnuntai 27.1.2008
« Vastaus #40 : 27.01.08 - klo:12:51 »

Voi kamala, Sus, mitä olet kokenut, -ja mitä Reiska on kokenut. Toivottavasti selvisi pelkällä säikähdyksellä, ettei tullut mitään sisäisiä vammoja. Sitä toivon todella.
Tuollaisia inhimillisiä erehdyksiä sattuu itse kullekin, niille ei mitään mahda. On Sinulla ollut melkoinen alku tälle päivälle.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Sunnuntai 27.1.2008
« Vastaus #41 : 27.01.08 - klo:12:53 »

Reiska on ainakin tähän asti ollut kuin mitään ei olisi tapahtunut. Alkoi häkissä puuhailemaan ihan normaalisti.

Hitsi, mä OLEN hajamielinen. Olen ennenkin unohtanut sen luukun auki, kun ajatukset on niissä "huoltotoimenpiteissä" mihin sitä luukkua käytetään. [:-(] Onneksi oon aina huomannut asian suht nopeesti. Nyt se oli auki koko yön. :-O
« Viimeksi muokattu: 27.01.08 - klo:12:55 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Sunnuntai 27.1.2008
« Vastaus #42 : 27.01.08 - klo:12:54 »

Voi kauhistus, olipa aamun aloitus sinulla...hyvä ettei pahemmin käynyt. Kiljuminen näköjään kannattaa... :-O
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 623
Vs: Sunnuntai 27.1.2008
« Vastaus #43 : 27.01.08 - klo:13:21 »

Vieläkin mietin tuota Susun kauhun täytteistä aamua, ja sitä, että Reiskalle ei käynyt kuinkaan. Olen aina ollut vihainen siitä, että kissa leikkii aina saaliillaan ennen kuin se tappaa sen. Tässä tapauksessa juuri tuo saattoi olla Reiskan pelastus. Kisu oli varmaan juuri "saalistanut" Reiskan, eikä ollut ehtinyt tehdä sille muuta kuin ottaa kiinni. -ONNEKSI. Huoh!
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Sunnuntai 27.1.2008
« Vastaus #44 : 27.01.08 - klo:13:25 »

Tällaiset olivat aamun valot tänään...



 [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.246 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.