Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 29.1.2008  (Luettu 1315 kertaa)

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Tiistai 29.1.2008
« : 29.01.08 - klo:04:57 »

Huomenta,
Yllätys mittarissa, ulkona kaksi astetta lämmintä. Päätin, että menen töihin, mutta sieltä lähden lääkäriin. Vasen lonkkani on aika kipeä. Syytän työpaikkani vetoa. Villasukat jalassa ja ylimääräinen patteri pöydän alla tarkenen, mutta ilmeisesti siellä on veto, joka aiheuttaa tämän lonkkakivun. Voi olla tuskaa kiivetä ne 39 rappusta sinne tänään.
Nyt aamupalalle.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 29.1.2008
« Vastaus #1 : 29.01.08 - klo:04:58 »

Päätin, että menen töihin, mutta sieltä lähden lääkäriin. Vasen lonkkani on aika kipeä. Syytän työpaikkani vetoa. Villasukat jalassa ja ylimääräinen patteri pöydän alla tarkenen, mutta ilmeisesti siellä on veto, joka aiheuttaa tämän lonkkakivun. Voi olla tuskaa kiivetä ne 39 rappusta sinne tänään.


Ja ihan hyvällä omatunnolla sitten saikulle, jos kerran vaiva on työpaikasta johtuvaa!  [;-)]

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Tiistai 29.1.2008
« Vastaus #2 : 29.01.08 - klo:05:03 »

Eilen kirjoitin tyttäreni avokista, jolla marraskuussa oli se sydänlihastulehdus, nyt on taas varttia vaille se tauti. Eilen sitä sanottiin vielä keuhkoputkentulehdukseksi, mutta tänään on määrätty kuviin uudelleen ja labraan. Pasinkin kyllä kannattaa nyt hoitaa tauti kunnolla pois, keuhkokuume ei ole vieläkään mikään pikku juttu, joka päivän levolla paranee.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 29.1.2008
« Vastaus #3 : 29.01.08 - klo:05:09 »

Eilen kirjoitin tyttäreni avokista, jolla marraskuussa oli se sydänlihastulehdus, nyt on taas varttia vaille se tauti. Eilen sitä sanottiin vielä keuhkoputkentulehdukseksi, mutta tänään on määrätty kuviin uudelleen ja labraan. Pasinkin kyllä kannattaa nyt hoitaa tauti kunnolla pois, keuhkokuume ei ole vieläkään mikään pikku juttu, joka päivän levolla paranee.

Joo, sitten kun vielä keksisi, millä konstilla mies, joka ei ole ihan kuolemaisillaan, saataisiin pysymään pedissä muutama ylimääräinen päivä  [:-I]
Mä olen guuglettanut keuhkokuumeesta tietoa: voi mennä sydänlihakseen tai aiheuttaa reumaa  :-O No, tuo reumalla pelottelu saattaa tepsiä Pasiin, jolla on ollut lapsireuma  [:-(]

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 29.1.2008
« Vastaus #4 : 29.01.08 - klo:05:13 »

Iipa, sun tyttären avokki on ilmeisesti todella nuori? Tosi kurjaa tuollainen sairastelu, joka ei mene kerralla ohi. Varmaan käy mielessä, että mitäs jos menee työkyky jo nuorena  [:´((] tai tulee jotain vakavampaa sydämeen.
Mun isä sai ilmeisesti sydänlihaksentulehduksen takia/jälkeen sydämentahdistimen, mutta sillä on pohjasairautena reuma. Ja ikääkin jo aikalailla.

Jännästi ne nyt pyörii reumat, sydänlihaksentulehdukset ja keuhkokuumeet samassa piirissä!  [:-I]

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: Tiistai 29.1.2008
« Vastaus #5 : 29.01.08 - klo:05:18 »

Mun sisko joutui viime talvena keuhkokuumeen takia sairaalahoitoon viikoksi. Laita vaan pelotellen Pasi oikein kunnolla, on meinaan semmoinen tauti ettei kannata leikkiä.

Mun pitäisi alkaa keittelemään riisipuuroa, ei millään jaksaisi. Mutta kun itse olen tehnyt tän viikon ruokalistan niin ei parane valittaa  [:-DD] Voi miksi en laittanut täksi päiväksi muroja  :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 29.1.2008
« Vastaus #6 : 29.01.08 - klo:05:23 »

No varastomies tuossa aamukahvilla kertoi armeija-aikana sairastaneensa keuhkokuumeen. Oli joutunut sairaalaan; kuume oli huidellut lähellä +42-astetta  :-O

Tän ketjun otsikoksi voisi muuttaa: "Keskustellaan sairauksista tiistaina 29/1"  [;-)]

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Tiistai 29.1.2008
« Vastaus #7 : 29.01.08 - klo:05:25 »

23v. Hänellähän pysähtyi sydänkin marraskuussa. Oli 15 sekunttia topissa. Toivottvasti nyt selviää vain "keuhkoputkehduksella". Hänellä utrattiin sydän joulukuussa ja sinne ei pitänyt jäädä vaurioita. Jotenkin hän on herkkä saamaan kaikki pöpöt. Vitsailenkin , että ei tarvi kuin puhua flunsasta, niin hän saa tartunnan.


Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 29.1.2008
« Vastaus #8 : 29.01.08 - klo:05:26 »

Mun pitäisi alkaa keittelemään riisipuuroa, ei millään jaksaisi. Mutta kun itse olen tehnyt tän viikon ruokalistan niin ei parane valittaa  [:-DD] Voi miksi en laittanut täksi päiväksi muroja  :-))

Etkö osannut laskea? Sun viikoilla voisi olla muroja, marjakeittoja  [;-)], weetabixiä, näkkileipää, muroja, mysliä, marjakeittoa yms kuitupitoista ja terveellistä  [:-DD]

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Tiistai 29.1.2008
« Vastaus #9 : 29.01.08 - klo:05:28 »

Pasille: Keuhkokuume on vakava tauti, jolloin tulee pysyä levossa ja välttää turhaa rasitusta. Sairasloma onkin yleensä tarpeen. Keuhkojen täydelliseen paranemiseen voi mennä viikkoja siitä kun varsinainen tauti on jo talttunut.
http://www.poliklinikka.fi/?page=9042346&id=5773051&
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 896
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Tiistai 29.1.2008
« Vastaus #10 : 29.01.08 - klo:05:31 »

Aamua.

Paranemisia Iipalle ja tyttären kaverille ja Pasille ja kaikille muillekin, jos on tarpeeksi kipeä täytyisi olla järkeä parantua kunnolla, ettei tosiaan tule mitään ikäviä jälkioireita

Ulkona 0,6 plussaa, onkohan liukasta  [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 29.1.2008
« Vastaus #11 : 29.01.08 - klo:05:38 »

23v. Hänellähän pysähtyi sydänkin marraskuussa. Oli 15 sekunttia topissa. Toivottvasti nyt selviää vain "keuhkoputkehduksella". Hänellä utrattiin sydän joulukuussa ja sinne ei pitänyt jäädä vaurioita. Jotenkin hän on herkkä saamaan kaikki pöpöt. Vitsailenkin , että ei tarvi kuin puhua flunsasta, niin hän saa tartunnan.


Kuulostaa TODELLA PELOTTAVALTA tuo sydämen pysähtyminen  [:´((]
Muistanko mä oikein; oliko hän silloin jo sairaalassa, kun se tapahtui?

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Tiistai 29.1.2008
« Vastaus #12 : 29.01.08 - klo:05:49 »

Hän olisi kuollut, jos ei olisi ollut sairaalassa.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 896
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Tiistai 29.1.2008
« Vastaus #13 : 29.01.08 - klo:05:49 »

Muutama tintti saattaisi pihalla näkyä tänään jos tulisi suoraan kotiin
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 896
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Tiistai 29.1.2008
« Vastaus #14 : 29.01.08 - klo:05:58 »

Täytynee taas lähteä vaikka mukavampi olisi mennä takaisin jatkamaan unia. Tiistaipäivää kaikille  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.212 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.