Iltaa vihdoinkin täällä asti! :) Kävin kylläkin Muu luonto alueella iltapäivällä laittamassa muutaman kuvatuksen. Koko ajan olen ollut tulossa tänne Vapaalle puolelle ja päivän ketjuun, mutta en ole päässyt, kun aina ukkonen tullut tienoolle ja kone on täytynyt sammuttaa.
Täällä siis ensin puolipilvistä, mutta iltapäivällä sitten pari ukkosen tapaista, jotka eivät kuitenkaan ihan päälle tulleet. Toinen kyllä satoi kunnollisen kuuron. Tuulta ollut ja mittarissa päivän ylin lukema +21,2 astetta. Nyt sentään vain +14,8 astetta.
Aamulla seurailimme pihassa lintuja ja näinä syyskuun kahtena päivänä olen jo saanut paljon pihapinnoja, joita en ilman mieheni avustusta olisi noin paljoa saanutkaan. Hän tuntee paremmin jotkut lajit laulustakin jne. :))
Edellisenä yönä siis pe-la yöllä oli kauniit ja kirkkaat revontulet taivaalla. Hetken niitä ihailin ja sitten takaisin unten maille.
Sitten eilen aamulla oli piiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa ORAVA pihapiirissä. Kiipeili aitan seinustalla ja siitä loikki toiselle puolelle pihaa. Oli mukava havaita pitkästä aikaa kurreliini! :))
Näitä asioita minun piti jo eilen kirjoittaa tänne päiväketjuun. Siis noita eilisiä juttuja, mutten muistanutkaan... Eihän mulla DEMENTIAA ole... ei toki, hieman vain huonomuistisuutta toisinaan.
Kaikki jutut tässä ketjussa tuli luettua ja oli mukavia ja surullisiakin tarinoita, mutta kiva oli lukea!