Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantaina 2.helmikuuta 2008  (Luettu 1006 kertaa)

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Lauantaina 2.helmikuuta 2008
« Vastaus #75 : 02.02.08 - klo:17:12 »

Nyt ei kenenkään kannata enää lopettaa, kun noin pitkälle on päästy. Tsemppiä vaan teille jokaiselle opiskelijalle. Aiotko vaihtaa työpaikkaa sitten kun valmistut?

Vielä ei ole niin pitkän tähtäimen suunnitelmia. Katsellaan ja ihmetellään.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Lauantaina 2.helmikuuta 2008
« Vastaus #76 : 02.02.08 - klo:17:45 »

Jaahas, taas olis saunanlämmön tarkistuksen aika... jos äkäseen kävis, ettei vilustuisi.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Lauantaina 2.helmikuuta 2008
« Vastaus #77 : 02.02.08 - klo:17:56 »

Saunaan menen minäkin. Sitten vuorossa telkkarin töllötystä.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 624
Vs: Lauantaina 2.helmikuuta 2008
« Vastaus #78 : 02.02.08 - klo:17:58 »

Telkkua tästä minäkin menen töllöttämään. Mukavaa illan jatkoa!
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Lauantaina 2.helmikuuta 2008
« Vastaus #79 : 02.02.08 - klo:18:07 »

Ravit katsottu. Nyt hetki vielä opiskelua.
Kettu on seuraavaksi katseluvuorossa.
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Lauantaina 2.helmikuuta 2008
« Vastaus #80 : 02.02.08 - klo:18:48 »

Ehtoota.  [:-)]
Odoteltu on ilman poutaantumista, jota ei kuitenkaan ole tapahtunut  [:´((]  ja vettä/räntää sataa ja tuuleekin vielä kaikenlisäksi  [:-/]
Koirulin kanssa lenkki jäänyt tekemättä pihalla vain hiukka kuljeskeltu, 0,4 plussaa.
Saunassa tulitikku raapaistu ja lopputulosta odotellaan ....  :-))

Pitää tarkistaa Minnin mainitsema profiilijuttu  [:-)]   

Mesen vinkkiä olen montakertaa kokeillut, kun kone temppuilee ja sammuttanut kaikki jutut ja uudelleen käynnistänyt ja kyllä se useasti ihme kyllä on auttanut  [:-)]

Tsemppiä Tainalle restonomi opiskeluun ....  [KIPPIS]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Lauantaina 2.helmikuuta 2008
« Vastaus #81 : 02.02.08 - klo:18:58 »

Ei mulla ollut ruksia,  "Älä varoita jos kirjoittamisen aikana on lähetetty uusia viestejä"  ruudussa, mutta nyt on  [:-)]  Kiitos Minni neuvosta [:-)]
Kirjattu

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Lauantaina 2.helmikuuta 2008
« Vastaus #82 : 02.02.08 - klo:19:11 »

Iltaa pönttöläiset  [:-)]
Märkää on täälläkin ja sohjoista. Eilen tuli lunta taivaan täydeltä ja tänään on ollut plussan puolella koko päivän....piha on kuin uima-allas...ja toinen meidän perheen autoista sanoi tänään sopimuksensa irti eli jätti isännän kaupan pihalle. Nyt se hinattu kotiin autokatokseen...saa nähdä koska sillä ajellaan seuraavan kerran. Onneksi isännällä on yövuoro, joten voidaan käyttää samaa autoa ensi viikko....kun isäntä tulee kotiin aamulla, niin minä starttaan päivätöihin.

Tainalle tsemppiä opiskeluihin ja raviuralle  [:-)]

Jarmon ja Susun tietsikoille pikaista parantumista siitä mikä ikinä niitä vaivaakin  [:-I]

Metsäreissu oli tänään melko märkä ja hiljainen.....yksi punatulkku sentään ilahdutti  :-))

Rentouttavaa lauantai-iltaa kaikille  :-))



 
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Lauantaina 2.helmikuuta 2008
« Vastaus #83 : 02.02.08 - klo:19:12 »

Mesis, uskalsit kysyä Tainalta asiaa joka minua on kiinnostanut.  [:-)]
Olen ihmetellyt mistä Tainalla energiaa riittää, vaikka joskus olin nuori, en olisi jaksanut.
 
 [:43] Siis Taina, kaikki myötäelämiseni Sinulle. Helpolla et itseäsi päästä. Jaksamisia nyt loppusuoralla. [:43]
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Lauantaina 2.helmikuuta 2008
« Vastaus #84 : 02.02.08 - klo:19:24 »

Sain just puhelun että Hopolle olisi treenipaikka, nyt vaan en osaa päättää raskinko
laittaa vieraalle treeniin.  [:´(] Harva valmentaja suostuu ottamaan parin kk projektia,
mutta tämä suostuisi, varmaankin kun kerroin yhden toisen ravivalmentajan suositelleen häntä.
Tiistaina olisi tarkoitus käydä hiitillä, ja sen jälkeen teen päätöksen. Vaikeetahan se tulisi olemaan
kun ei näkisi kaveria niin usein, mutta äkkiä 2 kk menee ja voihan sitä käydä katsomassa kun matkaa
vain n. 60 km. Vaikea päätös. Hirmuinen ikävä tulisi  [:´((] [:´((] [:´((] [:´((]
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Lauantaina 2.helmikuuta 2008
« Vastaus #85 : 02.02.08 - klo:19:28 »

Heips, vielä vääntäydyin tähän koneen ääreen, vaikka ei tää herkkua oo. Miten mä nyt oonkin niin paksu ja kankee ja haluisin,että kaikki on ohi.
Täällä on tullut lunta välillä oikein kunnolla ja sähköt ja netti-yhteydet on ollu poikki jne. Mut sehän on tätä elämää kait. Nyt näyttää toimivan kaikki ja toiveissa on pöllöjen ääniä illan mittaan.
Elvari sai eka kerran hömötintin käteensä ja tietysti kiljahduksilla pelotti sen het pois! [:-)]
Kirjattu

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Lauantaina 2.helmikuuta 2008
« Vastaus #86 : 02.02.08 - klo:19:33 »

Heips, vielä vääntäydyin tähän koneen ääreen, vaikka ei tää herkkua oo. Miten mä nyt oonkin niin paksu ja kankee ja haluisin,että kaikki on ohi.
Täällä on tullut lunta välillä oikein kunnolla ja sähköt ja netti-yhteydet on ollu poikki jne. Mut sehän on tätä elämää kait. Nyt näyttää toimivan kaikki ja toiveissa on pöllöjen ääniä illan mittaan.
Elvari sai eka kerran hömötintin käteensä ja tietysti kiljahduksilla pelotti sen het pois! [:-)]

Ennen kuin huomaatkaan...Elvarilla on leikkikaveri  [:-)]. Jaksamista loppumetreille toivottelee 3 kuukauden ikäisen vauvelin mummi  :-))

Elvarilla mukava kohtaaminen hömpän kanssa  [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Lauantaina 2.helmikuuta 2008
« Vastaus #87 : 02.02.08 - klo:19:44 »

Ulkona edelleen tip, tip, tip .... ja 0,7 plussaa, saunassa hiukka kuumempaa ja nyt löylyttelemään ....  [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 624
Vs: Lauantaina 2.helmikuuta 2008
« Vastaus #88 : 02.02.08 - klo:20:04 »

Sain just puhelun että Hopolle olisi treenipaikka, nyt vaan en osaa päättää raskinko
laittaa vieraalle treeniin.  [:´(] Harva valmentaja suostuu ottamaan parin kk projektia,
mutta tämä suostuisi, varmaankin kun kerroin yhden toisen ravivalmentajan suositelleen häntä.
Tiistaina olisi tarkoitus käydä hiitillä, ja sen jälkeen teen päätöksen. Vaikeetahan se tulisi olemaan
kun ei näkisi kaveria niin usein, mutta äkkiä 2 kk menee ja voihan sitä käydä katsomassa kun matkaa
vain n. 60 km. Vaikea päätös. Hirmuinen ikävä tulisi  [:´((] [:´((] [:´((] [:´((]

Varmaan tulisi ikävä, mutta kyllä se aika pian menee. Saisit itsekin vähän hengähtää välillä.  [:-)]
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Lauantaina 2.helmikuuta 2008
« Vastaus #89 : 02.02.08 - klo:20:18 »

Tuosta viestien katoamisesta.
Itse olen huomannut että jos samanaikaisesti kun itse
lähettää viestiä on useat muutkin lähettämässä, saattaa oma viesti kadota.
Tai se ikäänkuin jää siihen roikkumaan. Se siis pitää täpätä uudelleen
lähetettäväksi.
Siis jos se jää siihen kirjoitus kenttään eikä siirry sinne varsinaiseen ketjuun.

Eipä taida olla kovin fiksusti selostettu  [:-I]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.351 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.