Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 5.2.2008 Tiistai  (Luettu 1181 kertaa)

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #15 : 05.02.08 - klo:08:51 »

Huomenta! Puolen yön kipakka pikkupakkanen on muuttunut nollakeliksi.

Mun PITI laittaa auto piuhan päähän, mutta kun yhdistin auton lämppärijohtoa jatkojohtoon, niin johan alkoi taas sihistä ja savuta  [:-/]
Mun tuhosaldo on näköjään yksi jatkojohto talvea kohti. Nyt en kyllä osaa arvata, kummassa sitä kosteutta on; olen yrittänyt pitää jatkopiuhan kuivana, vaikka se onkin tuolla ulkona.  [:-//] Illalla nostin auton oman johdon peilin päälle roikkumaan.
Sulakekin saattoi taas palaa  [:-I]
Mä olen oikein sähkömiehen kauhistus  [:-DD]

Huomenta! Auton lämmitysjohtoa ei saa yhdistää jatkojohtoon! Hommaa pitempi lämppärinjohto! Heh, aamutuimaan säikyttelet savulla ja sihinällä...
Niin pakkasta täällä rapiat -9 ja harmaa keli taas...
Mukavaa laskiaistiistaita ja Runeberginpäivää!

Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 904
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #16 : 05.02.08 - klo:08:55 »

jatkojohdo savu ei paljoa lämmitä, polkupyörässä ei tarvitse lämmitysjohtoja [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #17 : 05.02.08 - klo:09:00 »

Huomenta kotosalta...selkä temppuaa...tää istuminen tuntuu pahalta.

Pyrikseltä ihana kesäkuva, voikun on jo ikävä kesää...kärpäleitä...hyttysiä....muuttolintuja....ötököitä....kukkia...lämpöä ja vihreyttä. Nyt on vain lunta lunta lunta lunta vaan...
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #18 : 05.02.08 - klo:09:07 »

Yksi kesänmerkki oli parvekkeen ikkunassa, jokin ötökkä, josta piti tietty ottaa kuva. Se ilmestyy jossain vaiheessa tuonne ötökkäosastoon.

Voi Kati parkaa, selkävaivat ovat kurjia, toivottavasti menee pian ohitse.  [:1]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #19 : 05.02.08 - klo:09:11 »

Ihana kuva Katilta  [:-)] [:24] [:-)]

Aina auton lämppärijohdon minäkin yhdistän jatkojohtoon  [:17]  ei vielä ole sähissyt, katsotaan koska sähisee ja savuaa  [:-DD]

Kaksi oravaa jo ruokinnalla [:-)] [:-)] varpusten sirkutus kuusiaidassa alkanaut ja tintit myös piipittelevät ja ruokinnalla kokoajan vilkastuu  [:-)]
Aamukupposellista nauttimaan ja pieniä aamupuuhasteluja ja palloleikkejä koirulin kanssa, sitten pitäiskin lähteä enon ja vaimonsa luokse hernekeitolle ja toivottavasti on laskiaispullaa ja runegerintorttua myös tarjolla ....  [:-P] [:-P]

Katille ja kaikille toipilaille paranemisia ... [:30]

Pirtsakkaa laskiaisen jatkoa pönttöläisille.  [:-)] [:-)]        [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 904
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #20 : 05.02.08 - klo:10:03 »

pyörä esiin ja lehtien luku kierrokselle [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jani

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 058
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #21 : 05.02.08 - klo:10:07 »

Huomenta Oulusta!

Pikkupakkanen -3--4, pilvinen sää. Suomen Liput hulmuaa lipputangoissa!

Mukavaa LaskiaisTiistaita ja Hyvää Runebergin Päivää Kaikille  [:44] [:44] [:45]
Kirjattu
#Jani#

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #22 : 05.02.08 - klo:10:29 »

 [:-)] Huomenta.  Aste pakkasta ja kovin harmaalle näyttää, vaikka puidenoksilla on lunta.
Kiitos Pyris ja Kati piristyskuvista.  [KIPPIS]

Runebergintortulla minäkin meinaan päiväkahvilla herkutella. 

Nyt kuitenkin uutisten pariin.

Maukasta Runebergin- ja liukasta laskiaispäivää kaikille. [KIPPIS] [:-)] [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #23 : 05.02.08 - klo:10:47 »

Hei ! [:-)]
Harmaata nollakeliä täälläkin, onneksi on tuota lunta. Maisema on ainakin puhtaan valkoinen.
Jotenkin tuntuu olevan laiskanoloinen päivä tulossa. Jos minä vietänkin laiskiaistiistaita enkä Laskiaistiistaita. [:-DD]
Pyykkikoneen laitoin ahkeroimaan, siitä saa hyvän tekosyyn pysytellä sisätiloissa.
Linnnuille näkyy ruoka maistuvan, pitää kohta lähteä täydennyskierrokselle.
Mukavaa ja makoisaa päivää molempin merkkipäivien herkuilla. :-))

Pyriksen kuva ihanan kevään vihreä ja Katin kuva muuten suloinen. [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #24 : 05.02.08 - klo:11:16 »

Huomenta! Puolen yön kipakka pikkupakkanen on muuttunut nollakeliksi.

Mun PITI laittaa auto piuhan päähän, mutta kun yhdistin auton lämppärijohtoa jatkojohtoon, niin johan alkoi taas sihistä ja savuta  [:-/]
Mun tuhosaldo on näköjään yksi jatkojohto talvea kohti. Nyt en kyllä osaa arvata, kummassa sitä kosteutta on; olen yrittänyt pitää jatkopiuhan kuivana, vaikka se onkin tuolla ulkona.  [:-//] Illalla nostin auton oman johdon peilin päälle roikkumaan.
Sulakekin saattoi taas palaa  [:-I]
Mä olen oikein sähkömiehen kauhistus  [:-DD]

Huomenta! Auton lämmitysjohtoa ei saa yhdistää jatkojohtoon! Hommaa pitempi lämppärinjohto! Heh, aamutuimaan säikyttelet savulla ja sihinällä...



Se uudenmallinen lämppärijohto on sairaan kallis; 1½ metrin pätkäkin maksaa vaikka mitä. En ole edes nähnyt niitä 10-metrisinä....

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #25 : 05.02.08 - klo:11:43 »

Huomenta! Puolen yön kipakka pikkupakkanen on muuttunut nollakeliksi.

Mun PITI laittaa auto piuhan päähän, mutta kun yhdistin auton lämppärijohtoa jatkojohtoon, niin johan alkoi taas sihistä ja savuta  [:-/]
Mun tuhosaldo on näköjään yksi jatkojohto talvea kohti. Nyt en kyllä osaa arvata, kummassa sitä kosteutta on; olen yrittänyt pitää jatkopiuhan kuivana, vaikka se onkin tuolla ulkona.  [:-//] Illalla nostin auton oman johdon peilin päälle roikkumaan.
Sulakekin saattoi taas palaa  [:-I]
Mä olen oikein sähkömiehen kauhistus  [:-DD]

Huomenta! Auton lämmitysjohtoa ei saa yhdistää jatkojohtoon! Hommaa pitempi lämppärinjohto! Heh, aamutuimaan säikyttelet savulla ja sihinällä...




Se uudenmallinen lämppärijohto on sairaan kallis; 1½ metrin pätkäkin maksaa vaikka mitä. En ole edes nähnyt niitä 10-metrisinä....

Maadoitettu kannellinen tolpparasia lähelle autokatosta/tallia... no probs. [:-I]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 904
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #26 : 05.02.08 - klo:12:05 »

1,1 plussaa ja aamuruuhkan jälkeen ruokinnalla rauhallista. parhaillaan keltasirkkuja noin 30...40 ja viherpeippoja samanverran
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #27 : 05.02.08 - klo:12:40 »

Heippa kati, selkä temppuaa täälläkin ja huomenna on lääkäri. Mietiskelen että menenkö aamulla duuniin vai enkö, menenkö, enkö jne...kun aamulla on parempi olla. Päivällä kipu sitten lisääntyykin niin että kävelyvauhti kotiin on varmaan 1 km/tunti :-))

Kaisaniemenlahdella oli iso-koskelo pariskunta, onkohan se tyypillistä tähän aikaan vuodesta [:-I] Runeperkintorttu maistui äsken kahvin kanssa [:-)] täytyy hemmotella ihteään kun on pipi.
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #28 : 05.02.08 - klo:13:17 »

Iltapäivää.
Kylläpä maistui runoilijan nimikkotorttu [:-)]  Laskiaispullat syötiin jo lauantaina ruuhkan välttämiseksi  :-))
Mies jatkaa potemistaan: melkoinen turskutus ja kuorsaus kuuluu makuuhuoneesta.
Lihakset (mitkä? missä?) ovat tosi kipeät.

Nyt on käytävä käsiksi tuntien suunnitteluun: huomenna alkaa uusi jakso ja se onkin paljon tiukempi kun tämä kulunut.
Nythän olen lorvehtinut koneellakin alvariinsa.
Hyvää tiistaipäivää kaikille!
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 904
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #29 : 05.02.08 - klo:13:31 »

jos vaikka pienelle ulkoilukierrokselle [:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.192 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.