Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 5.2.2008 Tiistai  (Luettu 1160 kertaa)

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #105 : 05.02.08 - klo:20:23 »


Höyrähdin jo vähän, et sellasenkiin teen ja tollasen.  [NUT]


Ai että kuulostaa tutulta [NUT] 

Onneksi unohdin kaikki torttupullat. Mulla on kurinpalautus, siis kehonkeveydenpalautus, mulla meni ihan överiksi toi keventäminen. Tänään olikin rivitanssissa vain opitun kertausta, tuntui kivalta, ihan kuin olisin jotain oppinut.
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #106 : 05.02.08 - klo:20:32 »

Nuista kahdesta Ruuneperkintortusta--------- mulla oli lapsena mielikuvituskaveri, Rodrigo nimeltään, mutta se ei tuonnu mulle tänään...ei ruuneperkkia-ei laskiaispullaa  [:´((] ...se kaveri on unohtanu mut, vaikka aikoinaan olin sen paras kaveri...tai se mun  :-))
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #107 : 05.02.08 - klo:20:33 »

Iltaa kaikille! Täällä tänään pilvistä, mutta tuuletonta. Nyt vasta on hieman alkanut tuulla ja taitaa sitten tulla lumisadettakin jossain vaiheessa yön aikana, saas nähdä.
Mittarilukemia, yön alin oli -3,9 ja päivän ylin -0,5 ja sama luku on nytkin.
Päivän askareet suoritettuna ja nyt hetken pönttöilyä vielä ennen nukkumaan menoa. (Meinasin kirjoittaa ..ennen -kukkumaan- menoa... [NUT] :-)) )

Ihana huomenen toivotuskuva Pyrikseltä ja kivan luminen koirakuva Katilta! [:-)] [:-)]

Kaikkea muutakin hauskaa jutustelua oli tässä ketjussa! :-)) [:-)]

Mukavaa laskiaistiistai ja Runebergin päivän iltaa kaikille!   [:44]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #108 : 05.02.08 - klo:20:40 »

Nuista kahdesta Ruuneperkintortusta--------- mulla oli lapsena mielikuvituskaveri, Rodrigo nimeltään, mutta se ei tuonnu mulle tänään...ei ruuneperkkia-ei laskiaispullaa  [:´((] ...se kaveri on unohtanu mut, vaikka aikoinaan olin sen paras kaveri...tai se mun  :-))

Mä muistan, kun tytär veti tuolia viereensä, kun alkoi syömään.
Ekana katoin pitkään, et onko hän höyrähtänyt, sit muistin et muksuilla on näkymätön ystävä.  Varsinkin, jos ei ole kotona muita sisaruksia.

Välillä kun oli kiire, niin meinas "ystävä" jäädä meikäläiseltä huomioimatta.., mut pakkohan mun oli mennä juoneen mukaan. :-)) :-))
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #109 : 05.02.08 - klo:20:54 »

Hitsi, mun näkymätön ystävä ei ole käynyt kaupassa eli ei ole ruuneperkiä eikä laskiaispullaa kotona  [:´((]

Käytiin ärrimurrien kanssa viemässä Hopo treeniin. Oikein on siisti talli, hepat hyvinvoivan ja tyytyväisen näköisiä ja treenari sekä vaimonsa mukavia ja tunnollisen oloisia. Hopo oli kotona aamulla riekkunut tarhassa,
ja en tiedä oliko siellä venäyttänyt jalkaa mutta ei ravannut ihan 100 % kun uusi treenari kävi ajamassa
kevyen hiitin. Hoitivat jalkaa sitten vahvemmalla linimentillä, katsellaan nyt miten siitä alkaa etenemään.
Olin ihan varma että käskevät viedä takaisin, mutta meinasivat vaan että ei tuosta vielä yöunia kannata menettää, voi olla parin päivän päästä ihan ok jos vaikka joku venähdys. Päällepäin ei ole mitään lämpöä eikä
turvotusta näkyvissä. Meinasi tuo treenari että ihan on juoksijan oloinen...  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 903
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #110 : 05.02.08 - klo:21:24 »

Hyvä kuulla että Hopon avulla voi tulla miljoonia [:-)] [:-)]

Jos vielä pienet tulet ja iltatee lämpeämään jossain välissä tai viimeistään aamulla ruokinnan täydennys tinteille, nyt ulkona 1,4 plussa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #111 : 05.02.08 - klo:21:29 »

Taina, tunnetko Keski-suomesta ravihevosien hoitajia?
Mun entinen hoitolapsi tästä läheltä hoitaa miehensä kanssa ravureita ja ovat jopa kisoissakin pärjänneet.  [:-)]

Vein äsken roskat.  Olipa ilma muuttunut sumuiseksi ja jotain vedensekaista tihuutti.
Tietää liukasta keliä. [:-(]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 903
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #112 : 05.02.08 - klo:21:32 »

Sumuista oli täälläkin jo ennen hämärän tuloa alkuillasta joten aivan paljoa ei ilma houkutellut tänään ulkoilemaan
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #113 : 05.02.08 - klo:21:36 »

Mites sun jalka jaksaa, Jarmo? [:-I]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #114 : 05.02.08 - klo:21:38 »

Iltaa Keravalta!  [:-)]
Hätrik-ilta tänään; pitää toisella silmällä seurata. Ja huuto.netistä ollaan etsitty jäätelökonetta  [:-P]
Ulkona tuhruinen keli; nollassa ja tip tip kuuluu.

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #115 : 05.02.08 - klo:21:42 »

Taina, tunnetko Keski-suomesta ravihevosien hoitajia?
Mun entinen hoitolapsi tästä läheltä hoitaa miehensä kanssa ravureita ja ovat jopa kisoissakin pärjänneet.  [:-)]


Minkäs ikäinen tämä hoito"lapsi" on? En välttämättä tunne, vaikka jonkin verran keskisuomessahin heppatuttuja on.

Aamulla muuten oli tosi keväisen oloista, kauheesti linnut lauleskeli kun oltiin aamupissillä koirien kanssa.
Niin oli keväisen lämpöinen lauluääni että olivat varmaan jotain kanarianlintuja.  [:-I]
Ne ei näyttäytynyt, eli en tiedä minkälaisia olivat.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 903
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #116 : 05.02.08 - klo:21:51 »

Eihän jalka enää normaali liikkumisessa haittaa, liikkeelle lähtö rauhassa ei painoa polvelle paljoa niin ei haittaa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #117 : 05.02.08 - klo:21:54 »

Hyvä juttu.  Kyl se siitä vetreytyy.  [:5]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 903
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #118 : 05.02.08 - klo:21:55 »

juu hitaasti ja varmasti ja onneksi kesään vielä aikaa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 5.2.2008 Tiistai
« Vastaus #119 : 05.02.08 - klo:21:57 »

Huomisaamuna laitoin kellon soimaan vasta 9:ltä! Iltavuoro töissä, ja nyt ei aamulla sitten
sännätä tallille niin jos kerrankin nukkuisi!
Kauhea sota sängyssä, pitääpä mennä rauhoittelemaan ärrimurreja.
Öitä.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.283 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.