Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 7.2.Torstai  (Luettu 1695 kertaa)

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: 7.2.Torstai
« Vastaus #60 : 07.02.08 - klo:17:56 »

Mä en osaa lainata lain, en ollenkaan  [:-DD]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 7.2.Torstai
« Vastaus #61 : 07.02.08 - klo:18:21 »

Nyt ei enää tiedä  mitä lappua lukisi.... pari pv sitten tuli lappu että viemäri EHDOTTOMASSA
käyttökiellossa 7.-8.2. klo 8.00 - 18.00. Kysyin viemärisetältä käytävässä että tarkoittaako
se alkaen 7.2. klo 8 ja päättyen 8.2. klo 18.00 mutta sanoi että on niiko aina päiväkohtainen.
Nyt oli lappu tullut missä luki: vettä saa käyttää 8.2. klo 8.00 eteenpäin... niin ja toinen lappu
missä EHDOTON käyttökielto 11.2. klo 8.00  -18.00. Apuva, saanko käyttää tänään vettä ja viemäriä??  [?]
Liittyy näihin viemärin pinnoituksiin.

Soitin Hopon treenarille, oli tänään ravannut oikein hyvin eikä mitään jalkaongelmia ollut enää.
Ilmeisesti vain silloin tiistaina oli aamulla tarhassa venäyttänyt ja siksi vähän ontui.
Kyllä helpotti kun kuulin että kaikki ok, ehdin jo 2 pv murehtia...

Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 7.2.Torstai
« Vastaus #62 : 07.02.08 - klo:18:28 »

Mä en osaa lainata lain, en ollenkaan  [:-DD]

Pitää opetella huomiseen mennessä, kun on Lainan päivä... [:-DD] Onhan tuolla tuo testiosasto ihan tällaisia harjoitelmia varten.

Ja nyt minä menen ruokalevolle. Saa herättää puolen tunnin päästä.

Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 7.2.Torstai
« Vastaus #63 : 07.02.08 - klo:18:40 »

Mesis, osastithan sinä!
Minä osaan lainata vain siten, että tulee koko viesti, mutta en siten, että lainaisin vain jonkin osan tekstistä.   [NUT]  :-))

Siitä voi "deletoida" osan tekstistä, kunhan hakasulkeet ja quote author säilyvät molemmin puolin !
Minullakin kesti aikansa, ennenkuin tajusin... [:-DD]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: 7.2.Torstai
« Vastaus #64 : 07.02.08 - klo:18:44 »

Mesis, osastithan sinä!
Minä osaan lainata vain siten, että tulee koko viesti, mutta en siten, että lainaisin vain jonkin osan tekstistä.   [NUT]  :-))

Siitä voi "deletoida" osan tekstistä, kunhan hakasulkeet ja quote author säilyvät molemmin puolin !
Minullakin kesti aikansa, ennenkuin tajusin... [:-DD]
Että näin,minäkin osaan tämän....    muuta en sitten juurikaan osaa  [:-I]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 7.2.Torstai
« Vastaus #65 : 07.02.08 - klo:18:48 »

Hohhohhh yksi työyö olisi vielä ennen muutamaa vapaata. Tein alkuviikosta muutaman ylimääräisen yön jotta sain tän viikonlopun vapaaksi ja pääsen lintuyhdistyksen retrkelle. Tosin en osannut etukäteen arvata että onkin pikkuisen raskaammat työvuorot. Saattaa olla että tänäkin yönä on kone saavuttamattomissa. Kun tekee "erikoisia" työvuoroja niin tuntuu että tulee tungettua suuhunsa kaiken ruuan mitä näkee. Paino onkin parissa noussut vaikka PV pisteissä olen pysynytkin.  [:-I]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 905
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 7.2.Torstai
« Vastaus #66 : 07.02.08 - klo:18:54 »

verkkoyhteys tökkii nyt illalla  [:-/]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: 7.2.Torstai
« Vastaus #67 : 07.02.08 - klo:19:10 »

Löytyisköhän Edu Kettusen biisiä "Retki meren rantaan"? Muistaakseni se on biisin nimi... En löytäny youtubesta ainaskaan.
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 7.2.Torstai
« Vastaus #68 : 07.02.08 - klo:19:18 »

  [:-/] Niin tökkii yhteydet täälläkin ja tökki jo päivällä ja molemmilla kerroilla piti koneelle laittaa lankattomanverkon haku päälle .... [:-I]

Ulkona ihan hieno talvi-ilma, ei voi valittaa  [:-)]  maa valkoinen, märkää lunta maassa, ei tuule, lämpö nollassa ja
mukava parintunnin kävelylenkki koirulin kansssa tehty ja puolituntia siitä kului naapurin kanssa jutustellessa   :-))
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: 7.2.Torstai
« Vastaus #69 : 07.02.08 - klo:19:21 »

Mutta jos tuleekin toukokuussa lunta ja jäätä: takatalvi?

No joskushan Toukokuussa on Lunta tullutkin, kerrankin Äitienpäivänä tuli 5-10cm
ja Koillismaalla enempi, pari päivää luonto värjötteli kylmässä, mutta pian ne lumet sitten suli.

Pitemmät ennusteet, mitä ilmatieteenlaitoksellakin on käytössä, povaa että
Joulukuusta-Huhtikuuhun oisi Suomessakin tavallista lämpimämpää säätä
keskiarvosta noin asteen verran lämpimämpi, sen perusteella ainakaan kovin ankaraa talvea ei ennen toukokuuta tule  [:-I] [:-)]

 [:67] [:67] [:67]  Meinaatko että sitten toukokuussa
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 631
Vs: 7.2.Torstai
« Vastaus #70 : 07.02.08 - klo:19:50 »

Mesis, osastithan sinä!
Minä osaan lainata vain siten, että tulee koko viesti, mutta en siten, että lainaisin vain jonkin osan tekstistä.   [NUT]  :-))

Siitä voi "deletoida" osan tekstistä, kunhan hakasulkeet ja quote author säilyvät molemmin puolin !
Minullakin kesti aikansa, ennenkuin tajusin... [:-DD]

Nyt minä sitten esitän koko tyhmyyteni kaiken kansan nähtäväksi: Mistä minä saan ne hakasulkeet ja quote authorit sinne  [:17]
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: 7.2.Torstai
« Vastaus #71 : 07.02.08 - klo:19:58 »

Mesis, ne tulee sinne ihan itellään kun painat jonkun viestin lainaa nappulaa. Ja sieltä välistä voit ottaa osan tekstistä pois esim maalaa se osa siniseksi eli mene teksin poistettavan kohdan alkuun hiirellä ja paina hiiren vasen painike alas - pidä alhaalla ja kuljeta hiirtä sen tekstin yli jonka haluat hävittää ja vapauta hiirulainen eli se jää siniseksi  ja nyt paina delete näppäintä.



Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 7.2.Torstai
« Vastaus #72 : 07.02.08 - klo:20:03 »

Mesis, ne tulee sinne ihan itellään kun painat jonkun viestin lainaa nappulaa. Ja sieltä välistä voit ottaa osan tekstistä pois esim maalaa se osa siniseksi eli mene teksin poistettavan kohdan alkuun hiirellä ja paina hiiren vasen painike alas - pidä alhaalla ja kuljeta hiirtä sen tekstin yli jonka haluat hävittää ja vapauta hiirulainen eli se jää siniseksi  ja nyt paina delete näppäintä.

Siinä se !  :-)) = Olen niin iloinen, kun korjailen kokeita ja Abba soi taustalla, hehe, halvat ilot !  [:-DD]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: 7.2.Torstai
« Vastaus #73 : 07.02.08 - klo:20:05 »

Miekin yritin vastata, Mesis osaathan sinä lainata.

Vaikeaa onkin selittää kirjoittamalla miten se lainaus tehdään  [:-DD]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 905
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 7.2.Torstai
« Vastaus #74 : 07.02.08 - klo:20:08 »

Nyt tuntuisi toimivan  [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.277 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.