Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sähköpostiroboteista taas  (Luettu 490 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 385
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Sähköpostiroboteista taas
« Vastaus #15 : 15.02.08 - klo:18:11 »

Oikeesti noita plussa- ym bonus-kortteja olen joskus miettinyt. Ei kiva, että jollain on analyysi meidän ostoskäyttäytymisestä. Mutta ainahan sitä korttia vilauttaa, että saa sen pienen hyödyn.

Leikitellään ajatuksella: jos mä sairastun keuhkosyöpään, mun eteen lyödään tilasto, paljonko olen ostanut tupakkaa viimeisen 20 vuoden aikana ja sanotaan, että itseaiheutettua; yhteiskunnalla ei ole velvollisuutta järjestää hoitoa.  [:-I]

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913
Vs: Sähköpostiroboteista taas
« Vastaus #16 : 15.02.08 - klo:18:29 »

Kaija, pitääkin sitten vissiin alkaa tekemään niin, että ensin ostetaan kaikki terveellinen kortteja vilautelle ja sitten mennään uudelleen ja ostetaan käteisellä kaikki epäterveellinen plussa yms. kortit visusti piilossa  :-)
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 385
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Sähköpostiroboteista taas
« Vastaus #17 : 15.02.08 - klo:18:33 »

Entäs sitten, kun ei ole puoleen vuoteen ostanut terveyssiteitä. Alkaako tulla vaihdevuosi-lääkkeiden täsmämainoksia omalla nimellä?   [;-)]
Tai joo, iästä riippuen... voihan ne laittaa vauvantarvike-mainoksiakin!  :-))

Risto

  • Vieras
Vs: Sähköpostiroboteista taas
« Vastaus #18 : 15.02.08 - klo:19:02 »

Niin ja viakraa.  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913
Vs: Sähköpostiroboteista taas
« Vastaus #19 : 15.02.08 - klo:19:28 »

Entäs sitten, kun ei ole puoleen vuoteen ostanut terveyssiteitä. Alkaako tulla vaihdevuosi-lääkkeiden täsmämainoksia omalla nimellä?   [;-)]
Tai joo, iästä riippuen... voihan ne laittaa vauvantarvike-mainoksiakin!  :-))

Tai jo vähän aikaisemmin tipahtaa kaikille naispuolisille ko. tuotteita ostamattomille postiluukusta kirje, jossa on valmiiksi varatut ajat neuvolaan... joko raskaudenkeskeytykseen, alkuraskauden ultraan tai gynekologille vaihdevuosien takia. Rasti ruutuun vaan ja menoksi...  :-)) :-)) :-))
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Sähköpostiroboteista taas
« Vastaus #20 : 15.02.08 - klo:19:34 »

   [:-DD]
Niinpäniin, mitä ne robotit tosiaan niillä kaikilla tiedoilla tekee .... [?]      no, menenpä taas kirjoittamaan mitä tänään tuli syötyä   [:-P]
Jospa ne etsii sähköpostiosotteita jonne alkaa lähettämään roskaa [:-)]
Jostain kumman syystä meille ei ole tainnut tulla kertaakaan roskapostia sähköpostiin. Joillekin ihmisille ilmeisesti tulee?
Johtuuko ero sähköposti-palveluntarjoajasta vai mistä?

Eipä ole mullekaan yhteenkään sähköpostiin vielä toistaiseksi roskapostia tullut  [:-)]

Kirjattu

tuulia

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 517
Vs: Sähköpostiroboteista taas
« Vastaus #21 : 15.02.08 - klo:22:02 »

Ei ole minullekaan kotisähköpostiin tullut roskapostia, töihin kylläkin yrittää tulla mutta siellä on sellainen roskapostisuodatuspalvelu niin etteivät pääse perille.
Kirjattu

Risto

  • Vieras
Vs: Sähköpostiroboteista taas
« Vastaus #22 : 16.02.08 - klo:01:51 »

Minulle tulee roskapostia, kun minun sähköpostiosoite on tuolla julkisella paikalla näkyvissä.
Siellä on tällä hetkellä 587 kappaletta roskapostia kuukauden ajalta, elikkä 20 viestiä päivässä.
Onneksi on sellainen sähköposti, joka osaa laittaa ne roskapostit omaan kansioonsa ja säilyttää niitä siellä vain sen kuukauden (30 vrk) ajan. Niistä minun ei tarvitse välittää ollenkaan mitään. Tulee vain katsottua tuota roskapostilukemaan silloin tällöin.  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Sähköpostiroboteista taas
« Vastaus #23 : 16.02.08 - klo:08:19 »

Kannattaa avata sellainen mailiosoite jota käyttää nettipuuhissa, sinne ne roskat sitten menee [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Sähköpostiroboteista taas
« Vastaus #24 : 17.02.08 - klo:07:26 »

   [:-DD]
Niinpäniin, mitä ne robotit tosiaan niillä kaikilla tiedoilla tekee .... [?]      no, menenpä taas kirjoittamaan mitä tänään tuli syötyä   [:-P]
Jospa ne etsii sähköpostiosotteita jonne alkaa lähettämään roskaa [:-)]
Jostain kumman syystä meille ei ole tainnut tulla kertaakaan roskapostia sähköpostiin. Joillekin ihmisille ilmeisesti tulee?
Johtuuko ero sähköposti-palveluntarjoajasta vai mistä?
Eipä ole mullekaan yhteenkään sähköpostiin vielä toistaiseksi roskapostia tullut  [:-)]


No nyt oli roskalaatikko pullollaan  :-O  muutama roskaposti, verkkohuijaus spostia ym.  :-O :-O   onneksi on hyvät torjunnat koneella ....  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Sähköpostiroboteista taas
« Vastaus #25 : 17.02.08 - klo:09:25 »

Minulla mailissa on oma "roskalaatikko", jonne epäilyttävät postit menevät suoraan. Niitä tulee sinne pari kolme päivässä. Ei siis mitään isoa tulvaa. Sieltä ne poistuvat sitten itsestään 30 päivän päästä, ellen itse poista niitä aikaisemmin.  [:-)]
Kirjattu

Arskaidae

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 907
  • Espoo
Vs: Sähköpostiroboteista taas
« Vastaus #26 : 17.02.08 - klo:20:58 »

Minä otin aikoinaan yhden sähköpostiosoitteen ihan vaan sitä varten että sitä voi antaa kaikkiin paikkoihin jotka sähköpostiosoitetta kyselevät. Sitten minulla on "virallinen" sähköpostiosoite, jota käytän tuttujen kanssa kommunikoidessa, enkä sitä jaa mihinkään muualle. Nyt on kuitenkin sellainen tilanne, että osoitteeseen jota jaan joka puolelle ei ole ikinä tullut yhtään roskapostia, mutta siihen osoitteeseen jota en jaa mihinkään muualle kuin tutuille tulee päivittäin toistakymmentä roskapostia.  [:-I]
Kirjattu
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä; niitä jotka osaavat laskea, ja niitä jotka eivät osaa laskea.

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Sähköpostiroboteista taas
« Vastaus #27 : 17.02.08 - klo:21:00 »

Mä en oo suosittu, kun mulle ei tuu ollenkaan roskapostia. [:-(]  [:´(]  [;-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Sähköpostiroboteista taas
« Vastaus #28 : 17.02.08 - klo:21:15 »

 :-)) Ole onnellinen Kaarin
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Sähköpostiroboteista taas
« Vastaus #29 : 17.02.08 - klo:21:22 »

:-)) Ole onnellinen Kaarin
Kai sitä täytyy sit laittaa onnenhippusiin kuuluvaksi roskaton postilaatikkokin! :-)) :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.291 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.