Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: On jo 18.2.2008 maanantai ja Kainon päivä  (Luettu 1640 kertaa)

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
Vs: On jo 18.2.2008 maanantai ja Kainon päivä
« Vastaus #90 : 18.02.08 - klo:20:53 »

Olipa mukava lukea että Hömiskin lellii kavereitaan.  [:-)]
Kaija ja Pasi pitivät minua ja Leeviä ihan pöljinä kun siellä asuessamme huomasivat että
mulla on tapana aamiaisvoileivän viereen laittaa Leeville oma pieni juustonsiivu.  :-O
Nykyiseen teen sitä harvemmin, nyt kun juustonsiivuja pitää olla kaksi.
Eipä nuo edes tule kerjäämään, monesti Leevi jää vielä sänkyyn nukkumaan kun mä juon aamukahvit.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #91 : 18.02.08 - klo:20:54 »

Asteet 17,7 sisällä koneen vierellä ja ulkona 0,2 plussaa. Jos nyt pinet tulet ja iltateen lämmitykseen
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #92 : 18.02.08 - klo:21:02 »

Melkein tunnin sauvakävelyllä kävin päivällä. Aurinko paistoi kirkkaasti,kilolasit pitäsi jo laittaa päähän.   [8-)]  Viima oli melkoinen,vaikka metsänlaidassa kuljin.
Päivällä asteita n. -3 astetta,nyt -6,4. Kuu mollottaa jo melkein kokonaisena.Viime yö oli jo aika huono.Tympii jo etukäteen,kun joutuu valvomaan.    [:29]  Ei viitsis kovin myöhään kupata,kun mies joutuu heräämään töihin aamulla.Täytyy vain pyöriä vuoteessa ja keksiä ajateltavaa.    [NUT]
Iltateen keittoon myös kohta.
Meillä ei kissat pahemmin kerjää.Ei tule kyllä syötyä sohvalla,kun voi tuvan pöydän ääressäkin telkkaria katsoa.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #93 : 18.02.08 - klo:21:08 »

Ulkona täydennetty tinttien ruokinta valoista oli ja hiljaista
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #94 : 18.02.08 - klo:21:15 »

Kuu mollottaa jo melkein kokonaisena.Viime yö oli jo aika huono.Tympii jo etukäteen,kun joutuu valvomaan.    [:29]  Ei viitsis kovin myöhään kupata,kun mies joutuu heräämään töihin aamulla.Täytyy vain pyöriä vuoteessa ja keksiä ajateltavaa.    [NUT]

Hitsi vie, viime yön valvomisen jälkeen mua ihan pelottaa nukkumaan meno  [:´((]
Vajaa tunti vielä töitä.

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #95 : 18.02.08 - klo:21:29 »

Jospa sitä menisi sänkyyn lukemaan. Huomenna aamuvuoro, ja iltavuorolainen kipeä
eli teen vähän pidemmän päivän kunnes tuuraaja pääsee tulemaan.  [:-I]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #96 : 18.02.08 - klo:21:42 »

Olipa mukava lukea että Hömiskin lellii kavereitaan.  [:-)]
Kaija ja Pasi pitivät minua ja Leeviä ihan pöljinä kun siellä asuessamme huomasivat että
mulla on tapana aamiaisvoileivän viereen laittaa Leeville oma pieni juustonsiivu.  :-O
Nykyiseen teen sitä harvemmin, nyt kun juustonsiivuja pitää olla kaksi.
Eipä nuo edes tule kerjäämään, monesti Leevi jää vielä sänkyyn nukkumaan kun mä juon aamukahvit.

Aikoinaan, kun vielä Sulo-kissamme eli, hänelle piti aina viikonloppuina laittaa aamiaispöytään oma tarjoilu: oma tuoli pöydän päähän, sitten lautaselle hiukan kermaviiliä ja sitten "eekkupalaa" elikkä herkkupalaa. Milloin juustoa, milloin kinkkuviipale.
Joskus hän sitten ahnehti sitä juustoa niin, että kasvoihin tuli "näppyjä" elikkä jonkinlaisia rasvapalleroita. Kyselin tutulta lääkäriltä  ja hän kehotti lopettamaan sen juuston syöttämisen. Siitähän ne johtuikin ne "näpyt"!
Ja Sulo oli kiukkuinen kun ei saanut "eekkupalaa"
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #97 : 18.02.08 - klo:22:17 »

Ulkona -2 pakkasta ja kuu loistaa kirkkaana taivaalla, jospa vielä pihalle koirulin kanssa kurkkimaan ja tipusten ruokinnatkin aamuksi tarkistamaan.  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #98 : 18.02.08 - klo:22:20 »

-0,6 ja iltatee juotu alkuillasta kauppamatkan aikana satoi luntakin ehkä muutama milli alle, ja äsken pieni kurkistus hiljaista oli edelleen ja aika valoista
Kirjattu

terttukaarina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Oulun lääni
« Vastaus #99 : 18.02.08 - klo:22:28 »

- 8,0  ja tähtinen taivas. Rusakko näytti äsken olevan lintujen
ruokintapaikalla. Olen laittanut  sinne omenan palasia, joten niitä se taisi mutustella.
Tänä talvena en ole laittanut kauroja, koska  silloin kaikki tämän seudun rusakot
loikkivat tänne.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #100 : 18.02.08 - klo:22:35 »

Kauraa vaan rohkeasti pupuillekin tarjolle  [:-)] [:-)]
Nyt -0,8
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #101 : 18.02.08 - klo:23:13 »

:-O  -3,1 jo ulkona pakkasta ja melkoisen kova tuuli puhaltelee tähtitaivaan alla, eikä siellä ulkona mitään ylimääräisiä ääniäkään kuulunut .....
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
Vs: On jo 18.2.2007 maanantai ja Kainon päivä
« Vastaus #102 : 19.02.08 - klo:03:00 »

Töihin parin viikon päästä!

Ja nyt tästä on tullut ihan virallinen ilmoitus, joten virne pysyy naamallani varmaan aika pitkään...

Hieno juttu Pyris. Miä olenki siin ykköskehällä koittanu kattella, et milläs pysäkillä Siä viittoilet.    :-))

Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #103 : 19.02.08 - klo:03:04 »

Onko Kaino miehen vai naisen nimi?

Ite tunnen Kaino naisen.  Mut olen kuullut et sen nimisiä ois miehissäkin. [:-I] 

Miä en tunne ku liitis Kaenon.
Aikoinaaha pöntöl seikkaili Kaeno ja Väenö!   :-))

Onks Kaenoo muutes enää näkynykkän, ku en o tullu seuranneeks, mitä liito-oraville kuuluu!   :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: On jo 18.2.2007 maanantai ja Kainon päivä
« Vastaus #104 : 19.02.08 - klo:19:47 »

Töihin parin viikon päästä!

Ja nyt tästä on tullut ihan virallinen ilmoitus, joten virne pysyy naamallani varmaan aika pitkään...

Hieno juttu Pyris. Miä olenki siin ykköskehällä koittanu kattella, et milläs pysäkillä Siä viittoilet.    :-))

Yhden kerran tänä vuonna olen käynyt siellä viittoilemassa.  :-)) Silloinkin oli ihan tuntematon kuski ratissa. [:-I] Tulevat mahdolliset viittoilut ajoittuvat viikonloppuihin, jolloin on vapaata.

Kirjattu

Sivu luotiin 0.055 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.