Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 19. 2. 08  (Luettu 1064 kertaa)

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #15 : 19.02.08 - klo:07:39 »

Huomenta  [:-)]     Komia päivä alullaan, taivaanranta oli aamulla aivan vihertävän keltainen, nyt jo vaalentunut kellertäväksi, aurinko pujahtaa kohta näkösälle.

Viideltä minäkin heräsin, se on tuo kuu. Luulin jo päivän koittaneen, nyt jo väsyttää riivatusti  [:-I] [:56]  jospa kunnon kuppi kahvia.

Pitääköhän kukaan Pönttö radiota päällä koko yön..... olen nyt kokeillut viikon verran, onkohan sillä mitään vaikutusta pään kohinaan ja noiden sora-hiekka-kiviautojen aikaiseen mekkalaan  [:-//]


Viestejä päivään   

 
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Jenna

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 324
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #16 : 19.02.08 - klo:08:12 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Pirteetä Tiistai Päivän - Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:-)] [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:-)] [:59]

 [:45] [:46] [:43] [:44] [:43] [:44] [:46] [:45]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #17 : 19.02.08 - klo:08:32 »

  [:45]  Aurinko paistaa ulkona nyt -8,4 pakkasta, ihana aamu  [:-)]    tinteillä kiirettä ruokinnalla ja fasaani herralla kevättä rinnassa ei tahdo antaa rouville lainkaan ruokailurauhaa ....  :-))
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #18 : 19.02.08 - klo:08:34 »

Huomenta hienon näköisestä talviaamusta.
Muutaman millin kerros ryynirakeita maassa ja aurinko nousemassa.
Tänään pakkailua ja muita kotihommia ja sitten vips! -- muihin maisemiin  :-))
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #19 : 19.02.08 - klo:08:37 »

Tästähän on aukeamassa oikein aurinkoinen päivä !   [:45]
Radiota ? Juu, kuuntelen nyt ainakin, ent.nuorten sävellahjaa.... [:-)] "It's yesterday once more...."  [:´(]
http://www.youtube.com/watch?v=G5NZI8NmBLA
« Viimeksi muokattu: 19.02.08 - klo:08:41 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Hellis

  • Seniori
  • ****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 386
  • Vantaa
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #20 : 19.02.08 - klo:08:46 »

Huomenta? Joko kohta saa käydä nukkumaan? Ai, nyt on aamu! Jotenkin tuli valvoskeltuu tunnin välein, eikä ollu Kaapon vika.
Kirjattu
Terveisiä Alapöntöstä!

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #21 : 19.02.08 - klo:09:05 »

Pakkanen ulkona kiristynyt -9,4 ulkona nyt, kunpa vielä olisi lunta enempi kuin nyt maassa oleva pienenpieni kerros valkoista.
Keltasirkutkin saapuneet ruokinnalle, viherpeippojen ja varpusten seuraksi ja oravalla kiirettä mäntyjen oksilla ja välillä maasta etsii varmaan tipusilta tipahteneita pähkinän murusia.
Aamukuposellista nauttimaan ja sisäpalloleikkien jälkeen koirulin kanssa pihalle ihanaan ulkoilmaan.  [:-)]

Kaunista talvipäivänjatkoa kaikille.  [:-)] [:-)]                    [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Jani

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 058
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #22 : 19.02.08 - klo:09:05 »

Huomenta Oulusta!

Päivä valoistuss jo ennen klo8:aa... niin ne päivät pitenee valoisan osalta joutuin.

Pakkassää -6--7, selkeä taivas...

Mukavaa Talvista Tiistaita Kaikille!  [:43] [:44] [:45]
Kirjattu
#Jani#

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #23 : 19.02.08 - klo:09:22 »

Huomenta Lahdesta! [:-)]

Sininen taivas, aurinko paistaa ja kevät tulee! [:45]

Aamulla työmatkallani kurre istui pensasaidassa ja katseli maailmanmenoa, kun pysähdyin sen kohdalle ja aloin jutella sille se vilahti äkkiä viereiseen puuhun. Ei vissiin tykännyt mun lässytyksestä. (kuka pikkunen te tiinä kattelee) [:-DD] Mietin sitäkin sitten että mitähän ohikulkijat ajttelee kun näkee mun juttelevan pensasaidalle, no ajatelkoon mitä tykkää. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #24 : 19.02.08 - klo:09:26 »

Jos olisit lässyttänyt että "Tiedätkös kurre, kun pääsen töihin, niin menen pöntölle"... [:-DD] Sitä olisivat ohitsekulkijat saattaneet ihmetellä vielä enemmän, puhumattakaan hitaista katseista.... [:-DD]
Kirjattu

Arskaidae

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 907
  • Espoo
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #25 : 19.02.08 - klo:09:28 »

Pitääköhän kukaan Pönttö radiota päällä koko yön.....

Hei, tuossahan on hieno idea, "...pönttö radiota..." -> pönttöradio. On olemassa nettiradioita, joten eikös kannattaisi laajentaa pönttökameratoimintaa pönttöradioksi? Mikrofoni vaan linnunpönttöön ja siitä ympäri vuorokauden liveohjelmaa.  [:-)]

Sitten voisi olla luontoradioita, sellaisia joissa on mikrofoni sijoitettuna sellaiseen paikkaan, jossa aina kuuluu kivasti luonnon ääniä. Minä ainakin saattaisin sellaista kuunnella aina silloin tällöin, ainakin töissä ollessani.
Kirjattu
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä; niitä jotka osaavat laskea, ja niitä jotka eivät osaa laskea.

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #26 : 19.02.08 - klo:09:30 »

Jos olisit lässyttänyt että "Tiedätkös kurre, kun pääsen töihin, niin menen pöntölle"... [:-DD] Sitä olisivat ohitsekulkijat saattaneet ihmetellä vielä enemmän, puhumattakaan hitaista katseista.... [:-DD]

 [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 675
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #27 : 19.02.08 - klo:09:37 »

Huomenta! Minua ei kuu-ukko yleensä valvota, mutta viime yönä heräsin pirteänä, silmät kirkkaina  [:57] valmiina nousemaan päivän askareisiin. Kun katsoin kelloa, se oli 2.22  :-)).
Nukuin kyllä uudelleen ja heräsin sitten seitsemältä ja nousin ylös.
Kyllä minäkin juttelen oraville ja linnuille. Kun olen saanut laitettua ruoat, niin sanon "syömään kaikki pikkuiset", vaikka en näkisi ainoatakaan lintua tai oravaa  :-)). Täällä ei onneksi ihmisiä ole liikkeellä siihen aikaan, että saa ihan rauhassa jutella.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 385
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #28 : 19.02.08 - klo:09:48 »

Huomenta Keravalta ja myötätuntoinen tervehdys muille huonosti nukkuneille  [:56]

Mä istuin koneella kahteen, sitten sohvalle selaamaan sisustuslehtiä. Neljältä sänkyyn pyörimään. Olisikohan viiden maissa alkanut hiukan väsyttää? Nyt päätin nousta reippaasti ylös; jospa se tänä iltana jo nukuttaisi!  [:-I]
Täysikuun ei ole missään tutkimuksissa pystytty todistettavasti aiheuttamaan unettomuutta tai levottomuutta,mutta mulla nää yövuorot on 8 viikon välein ja yövuoron jälkeisellä viikolla täysikuu ja mä olen iltaisin niiiiin pirteä. Nyt varmaan lähestyvä muuttokin aiheuttaa ylikierroksilla käymistä?

Yksi työkaveri tunnustaa käyttävänsä nukahtamislääkettä tasaamaan vuorotyön aiheuttamia rytmimuutoksia, mutta mua lähinnä kauhistuttaa ajatus. Mä olen kerran entisessä elämässä napannut tabletin melatomiinia, jota kuulemma lentäjät käyttää jet lagin torjuntaan, mutta musta ainakin tuntui, että herätessä oli pönttö tavallista enemmän pimeenä, enkä ole toista kertaa kokeillut... Hukkaan meni New Yorkista "salakuljetettu" pilleripurkki  [;-)]

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #29 : 19.02.08 - klo:10:10 »

Huomenta Keravalta ja myötätuntoinen tervehdys muille huonosti nukkuneille  [:56]

Yksi työkaveri tunnustaa käyttävänsä nukahtamislääkettä tasaamaan vuorotyön aiheuttamia rytmimuutoksia, mutta mua lähinnä kauhistuttaa ajatus.

Mä käytän joskus harvoin, muutaman kerran vuodessa, nukahtamislääkettä ja vain silloin jos en todellakaan saa useampaan iltaan/yöhön nukuttua. Viimeksi otin sellaisen kun en flunssan aikaan saanut nukutuksi yskimiseltä. Jos lääkäri katsoo tarpeelliseksi niitä määrätä, niin eihän niissä sitten mitään kauhistuttavaa ole. Varmaan niihinkin jää koukkuun jos väärin käyttää, mutta samahan se on muidenkin lääkkeiden kanssa. Minun lääkkeet on sellaisia että niistä ei aiheudu mitään "pöhnää" aamuksi vaan aamulla on tosi pirteä olo hyvin nukutun yön jälkeen.  [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-
 

Sivu luotiin 0.177 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.