Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 19. 2. 08  (Luettu 1055 kertaa)

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 945
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #60 : 19.02.08 - klo:18:22 »

Jos tieto kulkeekin sivun läpi seuraavalla ja seuraavalle  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 385
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #61 : 19.02.08 - klo:18:28 »

kaikilla tenttikirjoilla on älyttömän unettava vaikutus. Täytyy ottaa yöksi sängyn viereen,
jos taas ensi yönä on uniongelmia niin eiku kirjaa lukemaan.

Lainaatko mulle toisen kirjan? Mä en enää kestä kolmatta unetonta yötä  [:´((] [:18] [:3]

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #62 : 19.02.08 - klo:18:54 »

Nyt meinaa päivä päästä iltaan ennenkuin ehdin yhtään pöttöillä. Jälkikasvua talviloman vietossa ja siinä se päivä rattoisasti kuluikin. Mukava päivä. :-))
Pakkasta oli aamusella -9, päivällä päästiin +/-0. Tämänhetkinen -8, mikäli ohimenevät havainnot ennusteista olen oikein kuullut, yöllä kenties jo satelee, kuitenkin lauhtumaan päin.
Kovin keväistä on olo tinttistenkin rinnassa, ti-ty-ti-ty   - jopa joillakin ihan ti- tyy. Täällä maaseudulla vanhat "konkarit" tietävät mikä sen oikean ti-ti-tyyn  merkitys on.  [:-)]
Toivottelen illan jatkoja sekä ryhdyn tsekkaamaan mitä Teille kuuluu.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 945
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #63 : 19.02.08 - klo:19:22 »

Tässä kuussakin yhtenä päivänä ylitetty 400 viestin raja  [:-I]
-4,2 ulkona ja kymmenisen minuuttia päivän ruuan valmistumiseen
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #64 : 19.02.08 - klo:19:32 »

Ehtoota.  [:-)] 

Ihana pikkuystävän kuva Pyrikseltä [:-)] toivotaan paljon uusia ystävien kuvia, kun lumiajatus on toteutunut jo matkalippujen muodossa  [:-)]

Ulkona ihan hieno ilma tähdet tuikkii ja kuu mollottaa taivaalla, nyt -4,2 pakkasta. Mukava lenkkikeli ja muutama kilometri taas tuli tossua tossun eteen laitettua ja myös tassut liikkuivat nopsaan  [:-)]  tulet tuikattu saunaan ja odotellaan lämpenemistä.  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #65 : 19.02.08 - klo:19:32 »

Hiljaiseloako?
Terveisiä Rouva Hiirulaiselta ja hänen tyttäreltään. Lintujen ruokintamökissä me tapasimme. Siellä hän kaiveli kuoppaa siemeniin ja tytär juosta touhotti kohti ruokintaa. Me pitkään Rouvan kanssa keskustelimme ja toisiamme tillitimme.
Hänellä on pyöreät, suurehkot korvat ja pitkä, erittäin ohut häntä. Ruskea oli turkki yllänsä. Ja suuret nappisilmät! Eikä hän enää minua pelännyt, kun olemme ennenkin tavanneet ja kuulumiset ja säät vaihtaneet.
Kertoi, että lapset ovat kovasti pulskistuneet ja kasvaneet. Ehkä hiukan liiankin laiskoiksi päässeet, kun ruoka on niin lähellä tarjolla. Eivät jaksa paljon liikehtiä lintumökin lähistöltä.
----------------
Kävin aloittelemassa uuden laukun tekemistä. Nyt on laukkubuumi menossa. Kun on kerran oppinut niin pitää hioa nyt taitojaan ja etsiä erilaisen villan ominaisuuksia ja käyttäytymistä.
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #66 : 19.02.08 - klo:19:55 »

kaikilla tenttikirjoilla on älyttömän unettava vaikutus. Täytyy ottaa yöksi sängyn viereen,
jos taas ensi yönä on uniongelmia niin eiku kirjaa lukemaan.

Lainaatko mulle toisen kirjan? Mä en enää kestä kolmatta unetonta yötä  [:´((] [:18] [:3]

Sano vaan haluatko yritysvastuuta vai hinnoittelua!  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 385
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #67 : 19.02.08 - klo:19:59 »

kaikilla tenttikirjoilla on älyttömän unettava vaikutus. Täytyy ottaa yöksi sängyn viereen,
jos taas ensi yönä on uniongelmia niin eiku kirjaa lukemaan.

Lainaatko mulle toisen kirjan? Mä en enää kestä kolmatta unetonta yötä  [:´((] [:18] [:3]

Sano vaan haluatko yritysvastuuta vai hinnoittelua!  [:-DD]

Yritysvastuu kuulostaa itseasiassa aika mielenkiintoiselta... en ehkä malttais lopettaa lukemista!
Tulen hakemaan sen hinnoittelu-opuksen töiden jälkeen!

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 945
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #68 : 19.02.08 - klo:20:02 »

Miltä kuulostaisi kirja; Yrityshinnoittelun vastuunpakoilu  [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #69 : 19.02.08 - klo:20:07 »

Sittenhän riittäisi yksi tentti jos noi voisi yhdistää.  [:-I] :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #70 : 19.02.08 - klo:20:10 »

Huomenta Lahdesta! [:-)]

Sininen taivas, aurinko paistaa ja kevät tulee! [:45]

Aamulla työmatkallani kurre istui pensasaidassa ja katseli maailmanmenoa, kun pysähdyin sen kohdalle ja aloin jutella sille se vilahti äkkiä viereiseen puuhun. Ei vissiin tykännyt mun lässytyksestä. (kuka pikkunen te tiinä kattelee) [:-DD] Mietin sitäkin sitten että mitähän ohikulkijat ajttelee kun näkee mun juttelevan pensasaidalle, no ajatelkoon mitä tykkää. :-))

Älä Tiina välitäkään! Mitähän mahtoivat meidän naapurit ajatella, kun näkivät minun nostavan linnunruokamökin kantta ja juttelevan sitten sinne mökin sisälle!
Ja pitkään siinä haastelinkin pitäen kantta auki.
Kun se Rouva Hiirulainen siellä minua katsoa tillitti niin kiinteästi.

Voi kunhan meidän talon mammat tajuaa tämän hiiriyhdyskunnan, niin tulen saamaan huutia oikein toden teolla!
 :-))
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #71 : 19.02.08 - klo:20:13 »

Hyvä kun ei tule rottayhdyskuntaa niinkuin mun ruokinnalle keskustassa kun asuin. Talipallot veti puoleensa ensin yhden rotan ja sitten kaksi ja kohta koko perheen :-)) Oli pakko lopettaa vähäksi aikaa  [:´(] mutta kun rotat häippäs, ruokinta jatkui  [:-)]
Kirjattu

Risto

  • Vieras
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #72 : 19.02.08 - klo:20:15 »

Ja pitkään siinä haastelinkin pitäen kantta auki.
Kun se Rouva Hiirulainen siellä minua katsoa tillitti niin kiinteästi.

Voi kunhan meidän talon mammat tajuaa tämän hiiriyhdyskunnan, niin tulen saamaan huutia oikein toden teolla!
 :-))

Elä puhu niille meidän talon mammoille mitää, että ketä siellä mökissä on.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #73 : 19.02.08 - klo:20:24 »

Kiitos, Risto! En puhu niille mitään!

Rottia ei meillä ole nähty. Meidän roskikset on sitä mallia "molok" tai siis sellainen, joka on upotettu maan alle. Sinne ei ole rotilla asiaa.
Nämä hiiret ovat olleet meillä jo toki ennen tätä ruokintaakin. Luulisin niiden olevan hiiriä - en tunne noita otuksia kovin tarkkaan. Myyrät eivät varmaan ruokinnalla noin käy? Onko myyrällä lyhyt häntä?
Mikähän ero niillä on?
Tuo Rouva Hiirulainen oli ainakin niin nätti, että meinasin ottaa syliin, mutta ymmärsin hänen hiukka vierastavan minua - JÄTTILÄISTÄ ja jätin tekemättä [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 19. 2. 08
« Vastaus #74 : 19.02.08 - klo:20:27 »

Ulkona -4,4 pakkasta ja saunassa kuuma, nyt löylyttelemään.  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.335 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.